Heb al diverse keren opnieuw opgestart maar dat helpt niet
Ik heb een iPhone SE
Weet iemand de oplossing??
Beste antwoord door David
Hoi Kikker64,
Dat is zonde van de MB's! :S Hopelijk vinden we gauw de oorzaak van het probleem!
Zou je kunnen aangeven of je de laatste software op jouw toestel hebt staan? Of is het juist ontstaan na een update, dat kan natuurlijk ook? Ervaar je dit probleem met elk WiFi-netwerk of alleen thuis? Als het alleen thuis gebeurt, is dit dan alleen bij jouw telefoon of ook bij andere apparaten? Mocht het probleem alleen thuis optreden, kun je de router dan eens opieuw opstarten en kijken of het dan wel werkt? Als het alleen thuis gebeurt en een herstart levert niets op, kun je ook nog even contact opnemen met de interprovider. Zij kunnen dan het een en ander resetten, wat soms ook werkt!
Als het echter op alle netwerken gebeurt, dan ligt het hoogst waarschijnlijk aan het toestel. Je kunt dan de stappen uit dit topic doornemen om het probleem thuis op te lossen. Hopelijk kunnen we op deze manier het probleem oplossen en hoeft het toestel niet ter reparatie ingeleverd te worden!
Houd ons op de hoogte van de ontwikkelingen en als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!