Beantwoord

Wifi verbinding op iPhone 6 werkt niet goed

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hi,

momenteel zit ik in het buitenland. hier probeerde ik verbinding te maken met de wifi, nabij het wifikastje heb ik wel wifi ma zodra ik ergens anders zit niet meer. terwijl mijn laptop en andere apparaten dan nog wel wifi hebben...

wie kan mij helpen?

alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Poco-Loco 16 mei 2017, 13:18

Controleer eens of er niet iemand anders op hetzelfde kanaal bezig is, want dan komt er ruis....

Ruis levert nog minder verbinding en persoonlijke ervaring levert dat laptops wat minder gevoelig zijn (duwen ook snel wat meer vermogen in de verbinding).

Zit er niemand op het zelfde kanaal, dan is het signaal te zwak van de router en kan je hooguit nog even focussen op antenne richten etc., maar in de basis... dichterbij gaan zitten ja.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Wellicht is het signaal te zwak voor de iPhone.
is er een manier om die eventueel te versterken?
Reputatie 2
Ik ben bang van niet...
Controleer eens of er niet iemand anders op hetzelfde kanaal bezig is, want dan komt er ruis....

Ruis levert nog minder verbinding en persoonlijke ervaring levert dat laptops wat minder gevoelig zijn (duwen ook snel wat meer vermogen in de verbinding).

Zit er niemand op het zelfde kanaal, dan is het signaal te zwak van de router en kan je hooguit nog even focussen op antenne richten etc., maar in de basis... dichterbij gaan zitten ja.
hmm.. toch bedankt!

Reageer