Aanbod van T-mobile om mijn abonnement te ontbinden na klacht over netwerk/3G dekking

• 25 april 2011
  • 34 reacties
  • 4409 Bekeken

Toon eerste reactie

34 reacties

Vanwege slechte dekking contract beeindigd in overleg met afdeling repair per 19 oktober waarop ik ook mijn iPhone zou terugsturen. Dit mocht ook eerder, maar aangezien ik nummerbehoud / portering had aangevraagd kon dat niet. Het porteringsverzoek werd door T-Mobile afgewezen! Gebeld en oh sorry, probeert u het nog een keer aan te vragen, ik zie dat het mis gegaan is. U krijgt van ons 10 Euro tegoed geschreven omdat de portering later wordt! Opnieuw nummerbehoud aangevraagd en goedgekeurd per 24 oktober. T-Mobile voor de zekerheid maar even ingelicht. Geen probleem.

Op 26 september krijg ik een herinnerings email: Ik had de iPhone terug moeten sturen. Als ik dat niet alsnog binnen een week doe worden mij de kosten voor afkoop in rekening gebracht. Hierover gebeld en nog eens gebeld omdat de betreffende medewerker die dat met mij zo besproken had niet te bereiken was.

Einde verhaal de iPhone moet nu terug en anders afgekocht worden. En hoe zit het met mijn afspraak op 19 oktober/ 24 oktober? Nu terugsturen anders...

Wat de regeling is is mij niet duidelijk, maar ik wil een ieder er voor waarschuwen dat wat je afspreekt kennelijk niet altijd klopt bij T-Mobile!

Succes met onderhandelen; ik heb het gehad met T-Mobile als klant gedurende enkele jaren.
Reputatie 5
@servaes

Wat vervelend dat de website vastloopt bij het doorsturen van een netwerkklacht via de dekkingskaart. Ik zie dat er op de 23ste een brief bij T-Mobile is binnengekomen en dat deze reeds in behandeling is genomen door één van mijn collega's van de afdeling netwerk. Maandag zul je nogmaals worden gebeld door de collega die je hebt gesproken omtrent de kruistest.
Reputatie 5
@emil5213

In het systeem is terug te zien dat er op 17 september een retourprocedure in gang is gezet. Bij het in gang zetten van de retourprocedure wordt er verwacht dat het toestel binnen 5 werkdagen retour wordt gestuurd. Het eventueel porteren van een T-Mobile nummer heeft geen invloed op deze procedure. Ook mogen er geen uitzonderingen worden gemaakt op deze procedure. Dit is dan ook de reden dat je een herinnering hebt ontvangen voor het retour sturen van het toestel. Ik zou je willen vragen om het toestel alsnog zo snel mogelijk retour te sturen.
Ik heb vandaag ook weer een klacht ingediend via het dekkingsformulier vanaf vorigjaar aug de zoveelste al. Ben nu sinds 3 mei 2010 TMobile klant en kwam bij KPN vandaan maar heb echt spijt als haren op mijn hoofd. Het is nu de zoveelste keer al dat ik geen bereik heb en de maat is nu vol. heb al sinds vanmorgen weer geen dekking en de hulpdesk deelde netjes mede dat het nog wel tot 13 oktober kon duren. Waar gaat het over de compesaties ben ik zat vorigjaar rond deze tijd bijna een maand aansluitend geen bereik gehad, en dan de dagen dat je ook helemaal geen bereik heb zijn oneindig dan word er gezegd dat de mast stuk is dat zedggen ze keer op keer. Afgelopen dinsdag ook de gehele dag geen bereik gehad zelfs in Amsterdan niet terwijl ik in Callantsoog woon, als ik nu de enigste zou zijn maar iedereen in Callantsoog kan het woord TMobile niet meer horen. Ik heb een eigen zaak en moet bereikbaar zijn dit kost geld maar dat schijnen ze niet te snappen bij TMobile. Nee dan krijg je weer een maand lang gratis internet of de helft word gecompeseerd.Nou bij mij is de maat na 1.5 jaar echt vol ik ga niet meer de datums doorgeven bij het dekkingsformulier want dan blijf ik aan de gang het past er niet eens op. Ik eis dan ook per omgaande contract beeindiging met nummerbehoud en goede uitleg hoe ik dit in zijn werk moet zetten. Dat zijn ze na 1.5 jaar ellende toch wel verplicht/ Esther Frieling Callantsoog
Reputatie 5
@tav
Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met T-Mobile Klantenservice. Hier is een gepaste oplossing geboden, hiermee ben je akkoord gegaan.
Beste T-mobile,
Mijn mobiele internet is erg slecht. Ik heb meerdere tests uitgevoerd en de gemiddelde snelheid komt nog niet op de helft met de afgesloten snelheid van mijn abonnement. Gemiddeld kom ik uit op ongeveer 3Mbps, ik heb hierover gebelt en ik zou hier een smsje over krijgen maar ik heb dat nooit ontvangen.

Mvg,

Willem
Beste T-mobile,

Netwerkradartest: op 3 juni downloadsnelheid 2.4Mbps 

Willem
Reputatie 5
@951159 Wat vervelend dat je een mindere downloadsnelheid ervaart! Mijn collega's hebben je aangeraden om een dekkingsklacht via onze dekkingskaart in te dienen, dit heb je nog niet gedaan. Hierdoor is er nog geen contact met je opgenomen. Zou je alsnog een dekkingsklacht willen indienen?
precies het zelfde hebben ze aan mij ook verteld maar ik kon er ook voor kiezen om 6 maanden lang 20% korting te krijgen voor mijn abo. k had daarvoor gekozen maar die korting heb ik nog niet maar goed sinds die dag is het nog erger geworden met dat internet gedoe ik heb zo n spijt dat ik bij tmobile bent.

ik ben vanochtend zeker het eerste die tmobile gaat bellen 😠 !!!

ookal bieden ze mij 6 maanden lang gratis internet ik hoef geen tmobile meer

als ik tmobile hoor word ik al gek!
hier het zelfde... kon er niet over nadenken moest meteen beslissen... een foute beslissing dus had liever weg gegaan..

Reageer