Beantwoord

abbonement niet verlengen, wanneer verlopen kortimgen?

• 4 december 2019
  • 7 reacties
  • 825 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb via email aangegeven dat als ik mijn sim only verleng een nieuw vergelijkbaar abbo 50% duurder uitpakt (15 ipv 10 euro). Omdat ik aangaf dat ik deze 50% verhoging wel erg veel vond kreeg ik van de t-mobile medewerker het advies het abonnement niet te verlengen maar stilzwijgend door te laten lopen omdat m’n maandelijkse kosten dan gelijk zouden blijven, dus die 10 euro (+eventuele inflatie correctie in januari). 

Ik vraag mij alleen af of dit antwoord wel correct is? Is het niet zo dat kortingen die nu in m’n huidige abbo zitten na afloop van de contract periode vervallen en ik dus ook bij stilzwijgende verlenging fors meer gaan betalen. Wie weet dat? In dat geval vind ik het antwoord van de tmobile medewerker misleidend...dat ik dezelfde maandelijkse kosten zou behouden bij stilzwijgende verlenging...

Wie weet hoe dit zit?

icon

Beste antwoord door Folkert 4 december 2019, 18:13

Beste @MariaC ,

Kijk in Mijn T-Mobile bij je kortingen. Als daar GEEN einddatum bij staat lopen je kortingen gewoon door bij stilzwijgende verlenging. 

Groet, Folkert

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Goedenmorgen @Evy 

Ik dacht toch echt dat het zo zat maar goed dan weet ik het nu 😁

Vroeger was dat ook zo @Waqqas maar er is het nodige gewijzigd afgelopen jaar qua abonnementen.

Heel fijn. @Evy Bedankt voor de bevestiging. Ben ik blij mee  

@Folkert @Waqqas bedankt voor het meedenken!

Reputatie 7
Badge +17

Goedenmorgen @Evy 

Ik dacht toch echt dat het zo zat maar goed dan weet ik het nu 😁

Reputatie 6
Badge +5

Hi @MariaC 

Goed dat je dit even controleert op de Community! Om verwarring te voorkomen bevestig ik het gegeven antwoord van @Folkert. Het klopt inderdaad als jij je abonnement stilzwijgend laat doorlopen, alle kortingen van jouw huidige contract blijven bestaan! @Waqqas Als je een antwoord niet helemaal zeker kun je hem beter open laten voor iemand anders, we zijn er natuurlijk ook altijd voor je als je vragen hebt over een bepaald onderwerp! :grinning:  

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @MariaC 

Je gaat die 12 euro ipv 3 euro betalen plus die kosten voor bellen zover ik weet.

Want als je bij de huidige unlimited abbonementen kijkt dan staat er 30 euro met 50 euro doorgestreept. En na je einddatum betaal je die 50 euro.

Zie hier de prijslijst

Bedankt voor je reactie!

ik zie inderdaad geen einddatum bij de kortingen dus dat zou mooi zijn. 

Reputatie 7
Badge +18

Beste @MariaC ,

Kijk in Mijn T-Mobile bij je kortingen. Als daar GEEN einddatum bij staat lopen je kortingen gewoon door bij stilzwijgende verlenging. 

Groet, Folkert

Reageer