Beantwoord

abonement wijzigen

  • 7 januari 2021
  • 1 reactie
  • 194 Bekeken

Goedemiddag, 

Ik heb zojuist gesproken met iemand van tmobile om mijn abonnement te verlegen ( en we hebben dit ook gelijk naar mijn naam overgezet). Allen nu zie ik in mijn bevestiging mail dat het een 2 jaar abonnement is. Dit is telefonisch niet benoemd en Ik wil dit graag wijzigen naar een 1 jaar abonnement. 
 

Kunt u mij hier bij helpen? 
mvg liza de jong 

icon

Beste antwoord door eric 7 januari 2021, 17:18

Dat heeft natuurlijk ook invloed op de prijs. Bel even de klantenservice terug, annuleer de lopende bestelling en start opnieuw met een jaarabonnement.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12

Dat heeft natuurlijk ook invloed op de prijs. Bel even de klantenservice terug, annuleer de lopende bestelling en start opnieuw met een jaarabonnement.

Reageer