Vraag

Abonnement afkopen

• 24 januari 2009
  • 112 reacties
  • 11627 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

112 reacties

Reputatie 6
@killa187
Het is helaas niet mogelijk om tussentijds je contract te be
Reputatie 6
@mayo24
Ik zie dat je kort na het plaatsen van je post telefonisch contact hebt gehad met de klantenservice. Het is niet mogelijk om je contract af te kopen. Mag ik je vragen waarom je je contract wilt opzeggen?
Reputatie 2
uitspraken op basis van een wet dus.

Ik ben bereid restwaarde te betalen.
Ik vind het heel jammer dat het allemaal zo moeilijk moet van de kant van T-mobile.

Dus graag nog mijn vraag herhaald.
Wilt u berekenen hoeveel ik moet bijbetalen om het af te zeggen.
3 maanden doorberekend maandttarief dus.
en restwaarde telefoon.

Jammer dat het zoveel moeite moet kosten.

Ik wacht af op uw antwoord.
Reputatie 2
Ik laat het bij deze op het forum verder rusten.
Vervolg zal schriftelijk zijn.
Reputatie 2
@killa187
Wij wachten het schriftelijke bericht af en zullen daar dan op reageren.
Reputatie 2
ik heb een Bel & SMS 15 voor 2 jaar, maar wil hem opzeggen kan dat?
Reputatie 6
Badge +9
Nee dat kan niet, tenzij je naar het buitenland gaat verhuizen.
Heb je je abonnement afgesloten via GSMTOPDEALS of zoiets?
Dan heb je een mooi tarief voor bellen, waarom wil je er vanaf?

Misschien kan iemand jou contract overnemen?
Reputatie 2
@BelSMS15
Je kunt, als je naar het buitenland verhuist, je contract afkopen of bij overlijden be
Reputatie 2
Hallo,

Mijn Abonnement verloopt in Augustus maar omdat mijn telefoon niet helemaal lekker meer werkt vroeg ik me af om de resterende maanden in
Reputatie 6
er is een mogelijk heid om je abbo eerder af te sluiten dan moet je op mij t mobile bij zoeken renewal intikken het kost wel 69,95 ik neem aan dat je een nieuwe abbo. toe bent omdat je tel het niet goed meer doet je kan ook bellen met 0800-7111 klanten service of 06--2400-1200 in kantoor uren succes
Reputatie 2
Ik had gezocht maar kreeg alleen een uitleg wat het was en zag niet echt een linkje waar ik dat kan af handelen.

Ik wou trouwens ook mijn abbo opzeggen omdat er niet echt tevreden mee was, dus vandaar.
Reputatie 5
@Ravelle
arie61 bedoelt inderdaad de Early Renewal. Onder de uitleg staat een link om het af te handelen.
Het afkopen van een abonnement is niet mogelijk. Ik kan alvast wel een opzegging voor je erin zetten. Hierover heb ik je een priv