Beantwoord

abonnement annuleren tijdens bedenktijd

• 22 december 2018
  • 1 reactie
  • 2354 Bekeken

Hi ik heb nog een vraagje.

Ik had al een abonnement lopen bij T-Mobile. Deze was al verlopen, (24 januari 2019 de einddatum) waardoor ik maandelijks een standaard bedrag betaalde (ongv 27 euro voor 20gb + 120 belminuten).

Nu heb ik vandaag mijn abonnement verlengd (en een toestel direct betaald), (10 gb per maand + onbeperkt bellen), toch heb ik mij bedacht en wil ik graag deze annuleren.

Ik wil overstappen naar een andere provider; weet iemand misschien wat er gebeurd met mijn kosten die ik vandaag heb gemaakt? namelijk 30 minuten lang gebeld MET TMOBILE.. wordt dit dan verrekend met mijn oude abonnement van 120belminuten?

Ik hoor GRAAG van jullie
icon

Beste antwoord door CrisTien 22 december 2018, 21:45

Beste @Bahartje1 Wat jammer dat je nu al spijt hebt.
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen waarom? 😊

In jouw andere onderwerp lees ik dat je het abonnement hebt verlengt in de winkel, klopt dit?
Volgens mij heb je dan geen bedenktijd op je aankoop en contract!

Bij aankopen die je doet in een winkel geldt geen wettelijke bedenktijd.
De bedenktijd geldt alleen bij koop op afstand zoals bij internetaankopen je hebt dan wel 14 dagen bedenktijd!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Beste @Bahartje1 Wat jammer dat je nu al spijt hebt.
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen waarom? 😊

In jouw andere onderwerp lees ik dat je het abonnement hebt verlengt in de winkel, klopt dit?
Volgens mij heb je dan geen bedenktijd op je aankoop en contract!

Bij aankopen die je doet in een winkel geldt geen wettelijke bedenktijd.
De bedenktijd geldt alleen bij koop op afstand zoals bij internetaankopen je hebt dan wel 14 dagen bedenktijd!

Reageer