Vraag

Abonnement eindigt 21 mei 2013, maar heb nog steeds internet op mobiel en alles.

• 23 mei 2013
  • 3 reacties
  • 388 Bekeken

Ik kan hierover niks vinden, maar mijn abbonoment is eergister geeindigt en ik heb tot vandaag nog steeds internet en kan bellen enzo.. ik had verwacht dat ik geen internet meer zou hebben en niet meer kan bellen?

Hoe kan ik mijn abbonoment stoppen? Word er nu extra kosten berekend omdat ik na abbonoment tijd nog door gaat? En is er enig voordeel als ik met deze abbonoment doorgaat (als ik dan bepaal later) of een nieuwe abbnoment neem?

3 reacties

Reputatie 5
Hallo, Nicko123 welkom op het T-Mobile Forum!

Heb je je abonnement opgezegd? Indien niet, dan loopt het stilzwijgend door. Je kunt het opzeggen bij de klantenservice (telefonisch)
Opzegtermijn is dan 1 maand

Ondertussen kun je rustig kijken naar een verlenging/vernieuwing van je abonnement.
Als je verlengt, betaal je geen aansluitkosten en zijn er soms leuke aanbiedingen.
Je bent niet verplicht om dat aansluitend te doen. Je kunt er rustig over nadenken.
In de tussenliggende tijd, loopt je huidige abonnement door onder de voorwaarden van je prijsplan.

Hoeveel tegoed heb je nog in je Relax?
Bedankt voor je reactie Edro,

Ik heb nog 2806 Min/SMS te gaan, ik bel nauwlijks. Ik zoek een abonnement met weinig min elke maand en wat meer of onbeperkt internet. Ook als ik een deze verleng die ik nu heb of een ander soort abonnement, krijg ik dan altijd een nieuw toetsel? Ik wil zoiezo een nieuw toestel.

Nick
Reputatie 5
Hoi Nicko123, graag gedaan.

Ik kijk eerst eens mee met je naar de mogelijkheden.
In de voorwaarden van jouw prijsplan staat: "Bundeltegoed kunt u onbeperkt meenemen naar volgende maanden, zolang uw Relax (Sim Only) abonnement loopt"
M.a.w. als je een nieuw abonnement afsluit, raak je het gespaarde tegoed kwijt.
Alternatieven:
Je kunt je bundel verlagen. In jouw geval naar Relax 60.
Gebruik je internet? (heb je een internetvoordeelbundel?)
Dan zou je de bundel kunnen uitzetten en je MB's uit je bundel gebruiken.
Hiermee gaat je tegoed sneller omlaag.
Kijk je tegen het einde van je tegoed naar nieuwe abonnementen, dan zijn er legio mogelijkheden voor toestel/abonnement. Of je een nieuw toestel krijgt? Heel simpel. T-Mobile levert alleen nieuwe toestellen bij haar abonnementen. Of het ook gratis is? Dat ligt aan het prijsplan dat je gaat kiezen.

Ik wacht op je reactie en dan zie ik wel of je nog verdere vragen hebt.
Fijne avond.

Bedankt voor je reactie Edro,

Ik heb nog 2806 Min/SMS te gaan, ik bel nauwlijks. Ik zoek een abonnement met weinig min elke maand en wat meer of onbeperkt internet. Ook als ik een deze verleng die ik nu heb of een ander soort abonnement, krijg ik dan altijd een nieuw toetsel? Ik wil zoiezo een nieuw toestel.

Nick

Reageer