Beantwoord

Abonnement online opgezegd, maar ik blijf facturen krijgen.

  • 26 juni 2019
  • 7 reacties
  • 1286 Bekeken

Ik heb mijn T-Mobile abonnement op 18-03-2019 online opgezegd. Per email heb ik een bevestiging gekregen dat mijn abonnement per 18-04-2019 zou worden beëindigd. Ondanks de 'opzegging' krijg ik tot op heden nog steeds maandelijkse facturen voor dit abonnement.

Hoe kan ik dit oplossen? Ik neem aan dat dit een fout aan de kant van T-Mobile is.
icon

Beste antwoord door David 27 juni 2019, 10:32

Hoi @Tim154826,

Jammer dat je ons gaat verlaten na al die tijd!

Ik heb gelijk even jouw aansluiting erbij gepakt en zie dat er inderdaad een opzegging bij ons is doorgegeven, maar daarna heb je de factuur van april niet betaald, wat ook nog bij jouw abonnement hoorde, gezien de maand opzegtermijn. Daardoor is de opzegging geannuleerd en ik zie dat deze opnieuw is gedaan op 13 mei. Om te voorkomen dat het weer misloopt, raad ik je aan om het openstaande bedrag te voldoen, zodat de opzegging doorgevoerd kan worden. Via jouw My T-Mobile kun je dit het snelste voldoen, zodat dit snel kan worden opgelost!

Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Tim154826,

Jammer dat je ons gaat verlaten na al die tijd!

Ik heb gelijk even jouw aansluiting erbij gepakt en zie dat er inderdaad een opzegging bij ons is doorgegeven, maar daarna heb je de factuur van april niet betaald, wat ook nog bij jouw abonnement hoorde, gezien de maand opzegtermijn. Daardoor is de opzegging geannuleerd en ik zie dat deze opnieuw is gedaan op 13 mei. Om te voorkomen dat het weer misloopt, raad ik je aan om het openstaande bedrag te voldoen, zodat de opzegging doorgevoerd kan worden. Via jouw My T-Mobile kun je dit het snelste voldoen, zodat dit snel kan worden opgelost!

Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten!
Hoi David,

bedankt voor je reactie.

Het openstaande bedrag is inmiddels voldaan. Ik zou het op prijs stellen als je kunt bevestigen wanneer de opzegging nu daadwerkelijk doorgevoerd wordt.

Groet, Tim
Reputatie 7
Badge +20
Hi Tim,

Ik heb je opzegging direct aangevraagd en vandaag als datum opgegeven dus als het goed is wordt je opzegging vandaag doorgevoerd. Het kan 24 uur duren voordat het is verwerkt. Is hiermee alles naar wens? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het mij weten!
Hoi,

dankjewel. Mits alles nu afgerond is en ik geen nieuwe facturen meer krijg is het prima.

Groet, Tim
Reputatie 7
Badge +20
Hi TIm,

Je abonnement is gedeactiveerd dus ik verwacht dat het helemaal goed is zo. Wie weet tot in de toekomst!
Hallo,

ik heb zojuist een email gekregen met een betalingsherinnering. Blijkbaar is er wederom een nieuwe factuur gemaakt, ditmaal met factuurdatum 30-06-2019 (de datum waarop ik toen het volledige openstaande bedrag heb betaald). Wanneer ik in mijn account kijk zie ik dat er zelfs ook weer een tweede nieuwe factuur is gemaakt met datum van 15-07-2019.

Ik stel voor dat jullie de facturen en bijbehorende kosten verwijderen. Mijn abonnement is al maanden niet gebruikt en had al op 18-04-2019 opgezegd moeten zijn. Op 30-06-2019 heb ik alle kosten betaald, met toezegging dat mijn abonnement dit keer echt opgezegd zou worden. Blijkbaar gaan jullie gewoon door met het uitschrijven van onzin-facturen. Ik heb ze één keer betaald, maar ik ben niet van plan om dat nogmaals te doen.

Met vriendelijke groet,
Tim
Hallo, ik heb mijn abonnement opgezegd.
Per email heb ik een bevestiging gekregen dat mijn abonnement per 24.06.2019 zou worden beëindigd. Ondanks de bevestiging van jullie word er maandelijkse bedrag van mijn rekening afgeschreven, terwijl dat niet de bedoeling is!
Het is gewoon fout van T-Mobile!
Willen jullie dit per direct alstublieft oplossen?
Ik ben niet van plan voor een service te betalen zonder er gebruik van te maken.
Ik heb geen openstaande facturen want alle facturen waren op tijd betaald.

Met vriendelijke groet

Reageer