Vraag

Abonnement opgezegd

  • 14 april 2020
  • 1 reactie
  • 205 Bekeken

Ik heb vorige maand mijn abonnement opgezegd. Heb daarbij een brief gekregen en alles. Nu zie ik helemaal niks staan op my tmobile helemaal nergens dat het opgezegd is. En de opzeggen gaat vanaf morgen in. 15 april 2020. 

 

Kan iemand mij laten weten of het daadwerkelijk ook is verwerkt bij t mobile zelf? Want ik betaal niks meer vanaf 15 april 2020 omdat ik vanaf dat moment dat abonnement niet meer heb en over ben naar prepaid. Zoals in de mail/brief van 't mobile. 

 

Bedankt alvast. 

Mvg 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @KevinDroohe 

Ik zie dat er wat mis is gegaan je abonnement had nu namelijk omgezet moeten worden naar PrePaid. Ik heb dit doorgezet naar onze technische specialisten en zij gaan dit zo snel mogelijk in orde maken voor je. Excuses voor het ongemak! Zodra ik een update heb zal ik het met je delen!

Reageer