Beantwoord

Abonnement opgezeggen terugdraaien

• 21 februari 2021
  • 7 reacties
  • 55 Bekeken

Ik heb mijn abonnement opgezegd maar ik wou eigenlijks een nieuwe en lagere want deze was beëindigd in 2019

icon

Beste antwoord door Hajar 22 februari 2021, 10:10

Hi @erik6678 

Ik zie dat je contract op 14 september 2019 was afgelopen en je kan vanaf dat moment al verlengen naar abonnement naar keuze. Als je via My T-Mobile kiest voor contract verlengen dan kun je zelf het abonnement kiezen dat je graag wilt. 

Ik hoop dat je zo verder komt! Als ik je ergens bij kan helpen, laat het vooral weten!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @erik6678 

Als je abonnement was beëindigd in 2019 dan kan je net zo goed een nieuwe abonnement afsluiten naar jouw wensen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @erik6678 

Ik zie dat je contract op 14 september 2019 was afgelopen en je kan vanaf dat moment al verlengen naar abonnement naar keuze. Als je via My T-Mobile kiest voor contract verlengen dan kun je zelf het abonnement kiezen dat je graag wilt. 

Ik hoop dat je zo verder komt! Als ik je ergens bij kan helpen, laat het vooral weten!

Je hebt een aanvraag ingediend om jouw T-Mobile abonnement op te zeggen. We vinden het erg jammer dat je bij ons weggaat.
Je T-Mobile abonnement met telefoonnummer ………… worden beëindigd per 21 maart 2021 Je mobiele nummer vervalt ook op deze datum.

Maakt dit dan niet meer uit als ik nu de abonnement verlengd?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @erik6678 

Ik zie nu pas je opzegging erin staan. Excuses ik had vanochtend nog geen koffie op. Maar als je wilt verlengen dan moet ik je opzegaanvraag eerst annuleren. Als je daarmee akkoord gaat, dan annuleer ik je opzegging en dan kun je zelf je abonnement verlengen. 

Ik hoor graag van je!

Ik ben ermee akkoord, bedankt

Reputatie 7
Badge +20

Hi Erik,

Ik heb je opzegging geannuleerd en je kan nu verlengen als je wilt! Ik hoop dat hiermee alles naar wens is!

bedankt! :grinning:

Reageer