Beantwoord

Abonnement opzeggen

• 4 januari 2016
  • 8 reacties
  • 554 Bekeken

Even voor de duidelijkheid?
Je kan je contract beeindigen 2 maanden voor je contract afloopt toch? Kan je je nummer dan nog wel meenemen of moet je hem dan naar prepaid overzetten?

Gr Mike Statz
icon

Beste antwoord door Thalina 4 januari 2016, 14:57

Hoi Mike,

Allereerst welkom op het forum!

Wat jammer dat je je abonnement wilt opzeggen! Mag ik vragen wat de reden is? Ik zou het namelijk erg jammer vinden als je ons gaat verlaten! Wil je ons misschien nog een kans geven? Ik zie dat je vanaf 6/1 kunt verlengen, mag ik je misschien laten bellen voor een mooi verlengaanbod? Zo ja, kun je aangeven wanneer je het beste bereikbaar bent?

Mocht je toch je abonnement willen beëindigen: je abonnement loopt nog tot en met 5/5/2016. Je kunt je abonnement per die datum opzeggen. Als je je contract eventueel eerder wilt beëindigen, kun je je abonnement afkopen. Als je je nummer wilt meenemen naar een andere provider, kun je bij je nieuwe provider twee maanden voor de einddatum van je T-Mobile contract nummerbehoud aanvragen.

Ik hoop natuurlijk dat ik je mag blijven verwelkomen bij T-Mobile! Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Mike,

Allereerst welkom op het forum!

Wat jammer dat je je abonnement wilt opzeggen! Mag ik vragen wat de reden is? Ik zou het namelijk erg jammer vinden als je ons gaat verlaten! Wil je ons misschien nog een kans geven? Ik zie dat je vanaf 6/1 kunt verlengen, mag ik je misschien laten bellen voor een mooi verlengaanbod? Zo ja, kun je aangeven wanneer je het beste bereikbaar bent?

Mocht je toch je abonnement willen beëindigen: je abonnement loopt nog tot en met 5/5/2016. Je kunt je abonnement per die datum opzeggen. Als je je contract eventueel eerder wilt beëindigen, kun je je abonnement afkopen. Als je je nummer wilt meenemen naar een andere provider, kun je bij je nieuwe provider twee maanden voor de einddatum van je T-Mobile contract nummerbehoud aanvragen.

Ik hoop natuurlijk dat ik je mag blijven verwelkomen bij T-Mobile! Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!
Goeieavond Thalina,

Ja hoor mag je best weten. Ik heb zo'n 2 jaar geleden mijn huidige abbo afgesloten via de telefoon. Werd mijn toen van alles aangesmeerd en werd niet duidelijk precies wat ik moest gaan betalen. Muziekpakket korting met deezer. gratis opslag online. Klonk allemaal mooi. Maar uiteindelijk kon ik 74 euro per maand betalen voor 10gb en 200 belminuten. Geen probleem verder klonk alleen mooi over de tel viel later flink tegen (toch jammer tegenover een vaste klant). Maar had ik zelf maar beter op moeten letten. Totdat jullie niet veel later met allemaal mooie acties kwam naar nieuwe klanten die voor hetzelfde of zelfs nog betere abbonementen veel minder kwijt waren dan ik als vaste klant en dan heb ik het over 20 25 euro. Contact gehad met jullie medewerker die me snapte en het ook raar vond maar uiteindelijk niks voor me kon doen want ik had zelf dat contract afgesloten. Dus ben beetje teleurgesteld en voel me een beetje in de maling genomen. Vaste klant 75 euro laten betalen per maand en nieuwe klanten paar weken later wel heerlijke deals aanbieden.

Daardoor besloten om verder te kijken.

Met vriendelijke groet,
Mike Statz

Ps bellen kan altijd hoor ben morgen en overmorgen heel de dag beschikbaar.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Mike,

Bedankt voor je uitgebreide toelichting, hier kunnen we wat mee!

Mijn collega Ruben heeft hier ook eerder antwoord op gegeven, dat jouw Stel Samen-prijsplan en het nieuwe Stel Samen & Stel Bij anders zijn en in principe dus niet te vergelijken zijn. Toch snap ik dat je dit doet wanneer je een abonnement afsluit.

Ik zie in ons systeem dat je €73,58 per maand betaalt, zoals jij ook in je bericht aangeeft, maar hier zitten de kortingen nog niet bij. Je ontvangt namelijk ook nog €27,27 korting op dit bedrag, waardoor je maandelijks €46,31 aan je abonnement betaalt. Een vergelijkbaar abonnement van Stel Samen & Stel Bij kost ongeveer €45 á €50, exclusief kortingen. Dit komt dus aardig overeen met datgene wat jij betaalt. Naast de kosten voor je abonnement, betaal je ook nog je toestel maandelijks af, voor een bedrag van €23,25.

Het komt natuurlijk wel soms voor dat er scherpe kortingen worden aangeboden, waardoor de prijzen voordeliger zijn. Bij de opening van een nieuwe T-Mobile Shop of onze Transferweken was dit bijvoorbeeld het geval.

Ik heb voor vandaag een belafspraak voor je ingepland, zodat er contact met je opgenomen wordt. Hopelijk kunnen we je dan alsnog overtuigen om bij ons te blijven! 🙂 Houd er rekening mee dat er met een onbekend nummer gebeld wordt.

Mocht je in de tussentijd of na je gesprek nog vragen hebben, dan horen we dat graag van je!
Ben ik het niet mee eens Ruben want er word nu ook kortingen gegeven op die abonnementen. Dan moet je ze wel beide vergelijken met korting. Hun betalen met aflossing van hun toestel rond de 50 inclusief kortingen en ik 74.
Herstel David* 😂
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Mike,

Ik zie dat je al hebt gesproken met een collega en dat je denkt aan een overstap. Ik hoop dat onze paden elkaar ooit weer kruisen en dat we je weer mogen begroeten als klant van T-Mobile. We zullen er voor je zijn. Als je nog vragen hebt of je hebt een change of heart, dan kun je natuurlijk gewoon contact met ons opnemen! ;)

Puur uit interesse; welk toestel heb je gekozen en waarom?
Ik ga weer terug naar de iphone. Had een iphone 6s 64gb gekozen. Zou uitkomen op 54 euro per maand dacht ik plus 100 euro kosten voor de tel. Met een 2 jarige abonnement.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Mike,

Nice! Die heb ik ook op het oog, met wat minder geheugen. Alleen verlengen zit er voor mij nog niet in. Wordt flink sparen. Veel plezier met je iPhone 6S en nogmaals, als je in de toekomst besluit om terug te keren bij T-Mobile dan verwelkomen we je graag! Fijne dag en alvast een goed weekend.

Reageer