Beantwoord

Abonnement opzeggen

• 17 maart 2016
  • 4 reacties
  • 165 Bekeken

Omdat ik gebruik moet maken van een mobiele telefonie van mijn werk, is een eigen abonnement niet meer noodzakelijk.
Mijn huidig contract loopt tot en met 24 april 2016.
Moet ik toch een formulier invullen of bellen om ditcontract op te zeggen, of gebeurt dit automatisch en van rechtswege?

Gr.
Goof
icon

Beste antwoord door toetsie 17 maart 2016, 20:53

Een maand van te voren opzeggen, anders wordt het stilzwijgend verlengd met elke keer een maand. Je kunt de klantenservice bellen om op te zeggen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Gennepsegoof,

Dankjewel alvast! 😃 Ik kijk er naar uit.. Taart!!

Ik heb het net meteen voor je in orde gemaakt. Op 25 april ga je automatisch over naar PrePaid, je hebt hier geen nieuwe simkaart voor nodig. De kosten hiervoor worden automatisch in rekening gebracht. Je hebt hier als het goed is net ook een sms over ontvangen.

Houd er verder rekening mee dat je T-Mobile Extra punten komen te vervallen wanneer je abonnement afloopt. Je hebt er nog aardig wat en het is zonde als je er niets mee doet! In de T-Mobile Extra Catalogus kun je er wat leuks van halen. 🙂

Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?
Een goede suggestie om 'm om te zetten naarprepaid.
Kan/Wil je er voor zorgdragen, dat ie per 24 april 2016 wordt omgezet naar prepaid?!
En alvast gefeliciteerd met je verjaardag a.s. maandag.
Reputatie 7
Badge +15
Het Gennepsegoof,

Ah, in dat geval is een eigen abonnement natuurlijk een beetje dubbel. ;)

Fijn dat Toetsie je al meer info heeft gegeven. Ik zie inderdaad dat jouw abonnement volgende maand afloopt. Je hebt hierbij inderdaad één maand opzegtermijn. Wanneer je dus wilt dat je abonnement daadwerkelijk op 24 april stopt moet je dit voor 24 maart doorgeven. Dit kan via de klantenservice maar je mag dat ook hier aan ons laten weten. Meer informatie over het opzeggen vind je op deze pagina.

Je kunt er ook voor kiezen om je eigen nummer te behouden en over te gaan naar PrePaid, je betaalt hier eenmalig €9,99 voor en je ontvangt na de omzetting €5,- PrePaid tegoed. Wellicht is dit ook nog een optie voor je!

Laat je het weten als we je nog verder kunnen helpen?
Reputatie 4
Badge +7
Een maand van te voren opzeggen, anders wordt het stilzwijgend verlengd met elke keer een maand. Je kunt de klantenservice bellen om op te zeggen.

Reageer