Beantwoord

Abonnement opzeggen

• 10 juni 2019
  • 1 reactie
  • 219 Bekeken

Ik heb 3 mobiele abonnementen lopen waarvan 2 op 28-6-2017 afgelopen waren en stilzwijgend verlengd zijn ivm goedkope abonnement. 1 abonnement loopt af op 28-10-2019.
Ik wil graag alle 3 opzeggen ivm een betere aanbieding bij een andere provider waarvan ik ook internet thuis heb. Ik wil alle 3 abonnementen opzeggen en naar de andere provider gaan maar als ik het goed begrijp kan ik de 2 goedkope abonnementen al opzeggen en de ene pas opzeggen in 28-10-2019.
Ik wil alledrie de abonnmenten tegelijk laten starten en mijn vraag is of dit mogelijk is of bestaat er een bepaalde constuctie waarbij het wel kan?
icon

Beste antwoord door Jeffrey87 11 juni 2019, 14:49

Beste @dicolaki,

Jammer dat je hebt besloten weg te willen gaan bij T-Mobile. Heb je al eens contact opgenomen met de verkoopafdeling om te kijken of dat zij iets voor je kunnen betekenen?

Je kunt de contracten welke al zijn afgelopen, met inachtneming van een maand opzegtermijn, laten beëindigen door T-Mobile.

Het abonnement wat op 28-10-2019 afloopt, kun je pas per 28-10-2019 beëindigen, of je kunt het abonnement afkopen. Hierbij betaal je 50% van de resterende abonnementskosten tot aan het einde van de loopduur van het contract.

Stel je betaalt nu maandelijks €20, dan zouden de abonnementskosten dus 4x €20 is €80 zijn. Bij het afkopen van het contract is de afkoopsom dan dus €40.

Groet,

Jeffrey
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3
Beste @dicolaki,

Jammer dat je hebt besloten weg te willen gaan bij T-Mobile. Heb je al eens contact opgenomen met de verkoopafdeling om te kijken of dat zij iets voor je kunnen betekenen?

Je kunt de contracten welke al zijn afgelopen, met inachtneming van een maand opzegtermijn, laten beëindigen door T-Mobile.

Het abonnement wat op 28-10-2019 afloopt, kun je pas per 28-10-2019 beëindigen, of je kunt het abonnement afkopen. Hierbij betaal je 50% van de resterende abonnementskosten tot aan het einde van de loopduur van het contract.

Stel je betaalt nu maandelijks €20, dan zouden de abonnementskosten dus 4x €20 is €80 zijn. Bij het afkopen van het contract is de afkoopsom dan dus €40.

Groet,

Jeffrey

Reageer