Vraag

abonnement opzeggen vanwege emigreren

• 21 mei 2020
  • 4 reacties
  • 410 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedendag, 

ik ben sinds november 2019 verhuisd naar het buitenland (buiten EU). 

Voor mijn verhuizing heb ik op alle manieren contact gemaakt omtrent het vroegtijdig opzeggen van mijn contract. Hierbij werd mij verteld dat het niet kon of dat ik mijn abonnement moest afkopen. Daardoor heb ik mijn abonnement laten lopen ZONDER ergens gebruik van te maken maar wel het blijven betalen van de maandelijkse rekening.

Dit wordt op het moment teveel. Hoe kan ik toch mijn abonnement vroegtijdig opzeggen? Mijn contract loopt tot december 2020.

Ik hoor het graag!

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Beste @Afmzw 

Een community moderator kan dit voor je in orde maken. Je betaalt €13,50 x het aantal resterende maanden. Je kunt naar wens je nummer naar prepaid over laten zetten als je het wilt behouden.

Er zijn vandaag minder moderators actief vanwege Hemelvaartsdag, wacht even af tot ze reageren.

Groet, Folkert

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Afmzw 

Wat jammer dat we je moeten missen, maar een hele begrijpelijke keuze! Hier help ik je uiteraard mee verder. Ik zie dat @Folkert je al heeft voorzien van de juiste informatie, dit heb ik verder voor jou uitgezocht. Omdat wij een opzeg termijn hanteren van één maand is 22 juni de einddatum van het contract . De totale kosten hiervoor komt neer op €166.95 dit zal worden verrekend op de laatste factuur. Laat je het weten of dit oké is voor je? Dan ga ik voor je aan de slag! 

Hi @Evy,

Ja dat is goed. Bedankt voor het bericht!

Ik zie mijn laatste factuur dan tegemoet.

Groetjes!

Reputatie 6
Badge +8

Dit heb ik zojuist voor je geregeld. Je contract loopt af op 22-6-2020. Mocht je hier nog vragen over hebben, dan weet je me te vinden! :smile:

Reageer