Beantwoord

Abonnement opzeggen wegens reizen

• 6 februari 2019
  • 2 reacties
  • 634 Bekeken

haii,

Op 3 april ga ik voor 4 maanden reizen in bali. Hier zal ik een andere simkaart kopen zodat ik daar goedkoper kan bellen.
Dit betekend dus dat ik 4 maanden mijn abo niet zou gebruiken.
aangezien mijn abo 9 maart afloopt wil ik hem dan ook opzeggen vanaf 3 april.
Als ik terug kom uit Bali zou ik alleen heel graag weer met het zelfde nummer en zonder aansluitkosten bij jullie verder willen gaan met een nieuw abonnement.
zijn hier mogelijkheden voor of betekent het stopzetten van je abonnement dat je officieel bent uitgeschreven?
en wat gebeurd er met mijn account als ik hier ben uitgeschreven, wordt dit verwijderd samen met mijn punten?

groetjes Lissa
icon

Beste antwoord door Folkert 6 februari 2019, 21:13

Beste Lissa,

Zeg je abonnement niet op maar ga voor 10 euro over op prepaid met nummerbehoud, anders ben je je nummer gegarandeerd kwijt! Het prepaid nummer is 6 maanden geldig als je de prepaid kaart niet gebruikt dus zorg dat je binnen 6 maanden na overstap op prepaid minimaal 1x naar iemand belt (die ook opneemt) of 1 sms stuurt.
Je punten kun je het beste opmaken want bij nieuwe abonnementen vervallen de spaarpunten. Ze vervallen uiterlijk 4 maanden na het stoppen van je huidige abonnement maar dan zit jij op Bali.
Je zult wel weer aansluitkosten moeten betalen als je terugkomt denk ik. Jouw community account blijft volgens mij bestaan maar dat antwoord laat ik even aan een community moderator over.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste Lissa,

Zeg je abonnement niet op maar ga voor 10 euro over op prepaid met nummerbehoud, anders ben je je nummer gegarandeerd kwijt! Het prepaid nummer is 6 maanden geldig als je de prepaid kaart niet gebruikt dus zorg dat je binnen 6 maanden na overstap op prepaid minimaal 1x naar iemand belt (die ook opneemt) of 1 sms stuurt.
Je punten kun je het beste opmaken want bij nieuwe abonnementen vervallen de spaarpunten. Ze vervallen uiterlijk 4 maanden na het stoppen van je huidige abonnement maar dan zit jij op Bali.
Je zult wel weer aansluitkosten moeten betalen als je terugkomt denk ik. Jouw community account blijft volgens mij bestaan maar dat antwoord laat ik even aan een community moderator over.

Groet, Folkert
Reputatie 7
Badge +19
Wauw Lisa, wat een avontuur! Bali is echt geweldig, ik ben er zelf ook geweest.

Het klopt helemaal wat Folkert zegt hoor, hij heeft je goede tips gegeven. En ter bevestiging: je Community account blijft inderdaad gewoon bestaan.

Laat je het weten als je je keuze hebt gemaakt en ik bijvoorbeeld een omzetting voor jou in orde mag maken? Gewoon even een gil geven en dan gaan wij ermee aan de slag. 😃

Reageer