Beantwoord

Abonnement stop zetten kan niet meer betalen en ook niet afkopen

• 17 februari 2019
  • 1 reactie
  • 909 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo.
Wegens omstandigheden ben ik verhuist naar buitenland en daarbij heb ik geen enkelen inkomsten of geld om überhaupt te leven en de vraag is hoe kan ik van mijn abonnement afkomen ?ik ken niemand die überhaupt wil van mij overnemen en heb ook geen geld om af te kopen dus a.u.b wat is een andere oplossing?
icon

Beste antwoord door David 22 februari 2019, 14:29

Hoi @Gino 86,

Een logische reden om dan inderdaad het abonnement op te zeggen en een heftige situatie. Succes daarmee in ieder geval!

Dit zijn eigenlijk de enige twee opties om het contract volledig stop te zetten. Een alternatief is om de bundel naar beneden bij te stellen via My T-Mobile, zodat je maandelijks de laagst mogelijke kosten hebt van het abonnement.

Als we je nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Gino 86,

Een logische reden om dan inderdaad het abonnement op te zeggen en een heftige situatie. Succes daarmee in ieder geval!

Dit zijn eigenlijk de enige twee opties om het contract volledig stop te zetten. Een alternatief is om de bundel naar beneden bij te stellen via My T-Mobile, zodat je maandelijks de laagst mogelijke kosten hebt van het abonnement.

Als we je nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten!

Reageer