Vraag

Abonnement stopt in oktober 2015 maar wil nu al opzeggen

mijn abonnement stopt 4 oktober 2015 ,
maar sinds 6 juni mag ik verlengen.
Ik wil weg bij tmobile want het is te duur en te veel kosten die zomaar zijn gekomen
ik wil mijn abonnement stop zetten en bij Vodafone een nieuw abonnement nemen
kan dat? of moet ik wachten tot oktober?

Mvg

6 reacties

Reputatie 4
Beste Mittchbonjasky,

WElkom op het T-Mobile forum :D

Vervelend om te lezen dat je weg wilt bij T-Mobile. Heb je ook al eens gekeken naar een persoonlijk aanbod?
Vergelijk ook de landelijke dekking bij T-Mobile en bij Vodafone met daarbij de snelheden die gehaald worden.
Je kan eventueel ook via andere aanbieders (anders dan T-Mobile zelf) bij T-Mobile blijven.

Je kan je abonnement afkopen, maar dan moet je de resterende maanden in een keer betalen. Hiervoor kan je contact opnemen met de klantenservice via 0624001200.

Hopelijk is je vraag zo voldoende beantwoord!
Groetjes Tribaltim
Beste tribaltim,

Hoe bedoeld u met dat ik eventueel via andere aanbieders bij tmobile kan blijven?
ik wil gewoon de iPhone 6 maar vorige week moest ik 99,95 erbij betalen,
nu wil tmobile dat ik er 199,95 voor betaal.
bij andere providers zie ik betere aanbiedingen dus daarom overweeg ik het weg te gaan bij
tmobile

mvg
Reputatie 4
Badge +4
Hoi mittchbonjasky, vergelijken loont...
ff voor je opgezocht:

KPN
iPhone 6 16 GB 4.7"
€54,- mnd + €99,- +
€30,- aansl.kost. + 4,23 th.kop.heff.
5GB + onb. bel. + onb. sms.

T-Mobile
iPhone 6 16 GB 4.7"
€44,50 mnd + €199,95 +
€0,- aansl.kost. + 4,24 th.kop.heff.
3GB + onb. bel. + 120 min. EU + onb.sms EU.

Conclusie: KPN telt ook lekker op!
Vodafone is voor mij geen optie i.v.m. slecht bereik op enkele plaatsen waar ik kom (jazeker!)

Maar vooral: Vergelijk zelf eens op de sites van Vodafone/KPN/T-Mobile, vergeet de afsluitkosten niet in het vergelijk.
Reputatie 5
Badge +13
Ik heb onlangs ook mijn abonnement met een iPhone 6 verlengd bij T-Mobile. Zelfs zonder 0,0 euro bijbetaling. Is wel even goed de webshops bekijken. Die hebben vaak ook hun eigen aanbiedingen.

Bij Gsmweb was deze gratis. Nu helaas met een bijbetaling van 91 euro.
Bij Ritel was het ook geen bijbetaling nu ook met de 199 euro bijbetaling.
Je zou nog eens kunnen kijken bij Studentmobiel etc.
Het is jammer niet mogenlijk om vroeg tijdig weg te gaan of onder je contract uit te komen (heb dit zelfde probleem ook al eens ondervonden). Het enige wat je kunt doen is wachten tot je kan verlengen (3maanden voor het einde van je contract) en bij een andere webshop kijken. Studentmobiel is een erg voordelige optie (Heb ik zelf). En anders toch tot oktober wachten tot je helemaal een andere provider kan kiezen. Maar t-mobile is zeker niet te duur als je kijkt naar de geleverde kwaliteit. Vooral bij een goedkopere webshop kun je een goede prijs vinden.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi mittchbonjasky,

Jammer om te horen dat je wilt overstappen naar een andere provider! 😞 Zoals anders klanten al hebben aangegeven, is het niet mogelijk om je contract eerder te beëindigen. Het is eventueel wel een optie om je contract af te kopen, maar je kunt beter wachten tot oktober met overstappen. Wie weet hebben we in de tussentijd nog een mooie actie waarmee we je nog kunnen overhalen om te blijven! 😉

Kan ik verder nog iets voor je betekenen?

Reageer