Vraag

Abonnement tijdig wisselen

Hallo,

In verband met een tijdelijke verhuizing naar het buitenland (6 maanden Mexico) ben ik benieuwd naar de mogelijkheden om zo min mogelijk kosten voor mijn abonnement te hebben. Sinds september 2013 is het niet meer mogelijk om een telefoonabonnement bij Tmobile te bevriezen. Mijn vader heeft op dit moment de mogelijkheid zijn abonnement te verlengen, maar ik wil nu van mijn abonnement af. Mijn vraag; is het mogelijk tijdelijk van abonnement te wisselen met mijn vader? Hij kan dan een nieuw abonnement afsluiten (goedkoper dan mijn huidig abonnement van 75 euro pm), en ik zou dan zijn nieuwe abonnement tijdelijk in gebruik willen nemen om mijn eigen kosten te drukken.

Daarnaast is het erg belangrijk dat wij beide onze eigen telefoonnummers behouden, dus simpelweg 'ruilen' van simkaart is geen optie. Bestaat deze mogelijkheid, zo niet, wat is dan een soortgelijke oplossing?

Met vriendelijke groet,

Stephanie van Overbeek

p.s mijn mail aan international.transfers@tmobile.nl van 10-3-2014 is nog steeds onbeantwoord 

1 reactie

Reputatie 5
@Stephanie3926 Welkom op het T-Mobile forum!

Goed dat je dit even navraagt. Ik denk graag even met jullie mee. Het wisselen van nummers per abonnement is geen optie. Wanneer je nummerbehoud aanvraagt van bijvoorbeeld je vaders nummer naar jouw nummer/abonnement komt bij de nummerportering jouw nummer te vervallen. Ik zie dat mijn collega aan het bekijken is of we deze nummer wissel bij wijze van uitzondering tóch kunnen doorvoeren. Ik wil je vragen om even geduld te hebben totdat mijn collega je hopelijk van een oplossing voorziet.

Reageer