Beantwoord

abonnement verlengen

• 7 april 2021
  • 2 reacties
  • 31 Bekeken

Beste,

Vandaag wordt ik gebeld door een vriendelijke medewerker van jullie over het verlengen van mijn contract. Ik geef aan dat ik mijn gb's wil verlagen ivm een telefoon van het werk en wellicht een goedkope simonly ergens anders af wil gaan sluiten. De jongeman geeft aan dat ik 3gb krijg voor 11 euro, maar dat is inclusief klantvoordeel van 2gb, waarvan ik weet dat deze niet de hele looptijd van mijn abonnement geldig zal blijven doordat degene met wie ik samenwoon binnenkort via het werk zijn telefoon kan regelen. Ik zeg hem dat ik 11 euro wel erg veel geld vind voor 1gb. Hierbij krijg ik te horen dat hij me 8,50 kan bieden als laatste prijs, waar ik mee akkoord ben gegaan. Nu kijk ik in de bevestiging en zie ik dat de beste man mijn klantvoordeel heeft gebruikt als korting om me de boel te verkopen. Ook is deze bestelling natuurlijk met geen mogelijkheid te annuleren. Dit vind ik persoonlijk erg laf en ik zou dan ook graag zien dat de bestelling toch geannuleerd wordt. Verkopen doen we allemaal graag, maar mijn grenzen zijn wel overschreden. Zo niet, dan weten we in ieder geval wat er over 2 jaar gaat gebeuren.

icon

Beste antwoord door Waqqas 7 april 2021, 19:48

Hallo @Mkraaij 

Bij een verlenging heb je een bedenktermijn van 14 dagen, dat lees je ook op deze pagina :

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/alles-over-je-bestelling#annuleren

Verder kunnen er telefonisch geen andere prijzen worden aangeboden dan op de website staat vermeldt.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Mkraaij 

Bij een verlenging heb je een bedenktermijn van 14 dagen, dat lees je ook op deze pagina :

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/alles-over-je-bestelling#annuleren

Verder kunnen er telefonisch geen andere prijzen worden aangeboden dan op de website staat vermeldt.

Reputatie 6
Badge +12

Je kunt een bestelling vast annuleren. Bel hiervoor even de klantenservice.

Reageer