Beantwoord

Abonnement vroegtijdig beëindigen

• 26 januari 2021
  • 5 reacties
  • 198 Bekeken

Goedemorgen. Ik wil graag mijn contract beëindigen maar doordat ik in het buitenland zit kan ik niet bellen met jullie.

Het contract loopt door tot 2 februari 2022. Ik zou het graag vroegtijdig af willen kopen. De chat is niet beschikbaar en kan geen 0800 nummer bellen uit Bonaire en het op het andere nummer werd verbinding verbroken. Wat moet ik nu doen.

gr. eddy

icon

Beste antwoord door Hajar 26 januari 2021, 15:19

Hi @edddyschipper 

Wat jammer dat je ons wilt verlaten, maar aangezien je nu in het buitenland zit is dat een begrijpelijke keuze! Je kan in dit geval je abonnement en mocht je een toestel hebben ook je toestelkrediet afkopen. Als je mij een privébericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN dan help ik je daar graag mee verder!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @edddyschipper 

Wat jammer dat je ons wilt verlaten, maar aangezien je nu in het buitenland zit is dat een begrijpelijke keuze! Je kan in dit geval je abonnement en mocht je een toestel hebben ook je toestelkrediet afkopen. Als je mij een privébericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN dan help ik je daar graag mee verder!

Heel erg bedankt voor de snelle reactie. Is het ook mogelijk om dit abonnement over te zetten in een prepaid? Dan zijn we nog wel bereikbaar op dit nummer terwijl we op Bonaire zitten.

Ik hoor graag van u.

met vriendelijke groet,

eddy schipper

Reputatie 7
Badge +20

Hi @edddyschipper 

Ja, dat is zeker mogelijk. Als je mij je gegevens stuurt dan kan ik je verder helpen!

Hajar, heb je onze gegevens ontvangen?  Ik heb ze naar jou privé gestuurd.  

Reputatie 7
Badge +20

Hi @edddyschipper 

Ik heb gereageerd op je bericht. Zie je reactie graag tegemoet!

Reageer