Beantwoord

Afkoop of andere opties?

• 22 mei 2019
  • 2 reacties
  • 1592 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Mijn contract loopt nog tot oktober volgend jaar. Echter kan ik mog altijd niet omgaan met het toestel (samsung) en wil ik weer terug naar Iphone. Ik zie twee opties:

1. Zelf nieuw toestel kopen en de Samsung verkopen

2. Dit contract afkopen en dan bij jullie een nieuwe afsluiten voor de iPhone 8.

Maar ik vraag me af, wat zullen de kosten worden voor afkoop? En zijn er mogelijk nog andere opties? Ik wil graag kijken wat voor mij de beste keuze is.
icon

Beste antwoord door CrisTien 22 mei 2019, 16:54

Hallo @SannvD Heb je die telefoon bij je abonnement gekocht? Zo ja moet je die eerst helemaal afbetalen,
De kosten voor afkoop zijn 50% van de nog lopende maanden (min de korting die je nu hebt)

En dan is er nog toestelflexibiliteit. Je kan daar gebruik van maken als het abonnement is gestart als Sim Only.

Je kunt misschien een Early Renewal afsluiten?
Dat kan als:
  • Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
  • Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald.
  • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
  • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.
Verder betekent Early Renewal het volgende:
  • Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.
Wil je je abonnement vervroegd verlengen? Bel dan met onze klantenservice. Je kunt hiervoor niet terecht in de online shop of een T-Mobile Shop.
*Heb je al een Early Renewal afgesloten? Vanwege een technische storing zie je in je My T-Mobile account dat je je contract alsnog kan verlengen. Dit is niet mogelijk.

Succes met je beslissing!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @SannvD Heb je die telefoon bij je abonnement gekocht? Zo ja moet je die eerst helemaal afbetalen,
De kosten voor afkoop zijn 50% van de nog lopende maanden (min de korting die je nu hebt)

En dan is er nog toestelflexibiliteit. Je kan daar gebruik van maken als het abonnement is gestart als Sim Only.

Je kunt misschien een Early Renewal afsluiten?
Dat kan als:
  • Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
  • Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald.
  • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
  • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.
Verder betekent Early Renewal het volgende:
  • Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.
Wil je je abonnement vervroegd verlengen? Bel dan met onze klantenservice. Je kunt hiervoor niet terecht in de online shop of een T-Mobile Shop.
*Heb je al een Early Renewal afgesloten? Vanwege een technische storing zie je in je My T-Mobile account dat je je contract alsnog kan verlengen. Dit is niet mogelijk.

Succes met je beslissing!
Bedankt voor je informatie. Goed om te weten van de early renewal

Reageer