Beantwoord

Afkopen abonnement

• 30 maart 2020
  • 4 reacties
  • 325 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi, ik wil een nieuw abonnement sluiten bij een andere provider vanwege een kapotte telefoon en een goede deal. Echter loopt mijn huidige abonnement nog tot juni. Nu las ik ergens iets over het afkopen van je abonnement. Weet iemand hier meer over en hoeveel je daarvoor kwijt zou zijn?

Dankjewel! 

icon

Beste antwoord door Evy 30 maart 2020, 13:55

Hi @Emeriel 

Hier geef ik je graag meer duidelijkheid over! @Waqqas geeft het inderdaad al goed aan. Gezien jouw contract bijna is afgelopen, wordt dit bedrag berekend over de resterende maanden. In jouw geval komen de totale kosten neer op €17.12, dit bedrag zal worden afgeschreven op de laatste factuur. Houdt er rekening mee dat wij een opzegtermijn hanteren van een maand. Het abonnement zal op 30-04-2020 worden stopgezet en je kunt het huidige nummer meenemen naar de nieuwe provider. We zien je liever niet gaan, maar mocht je hier mee akkoord gaan dan help ik je met alle liefde verder!  

Mocht je hier nog vragen over hebben, laat je het dan weten? :smile:

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Emeriel 

Je betaalt €13,50 × het aantal resterende maanden.

Een Moderator kan dit voor je in orde maken, ze reageren meestal binnen de 24/48 uur.

Wil je nummerbehoud? Geef dan aan om je nummer naar prepaid over te zetten.

Reputatie 6
Badge +4

Hi @Emeriel 

Hier geef ik je graag meer duidelijkheid over! @Waqqas geeft het inderdaad al goed aan. Gezien jouw contract bijna is afgelopen, wordt dit bedrag berekend over de resterende maanden. In jouw geval komen de totale kosten neer op €17.12, dit bedrag zal worden afgeschreven op de laatste factuur. Houdt er rekening mee dat wij een opzegtermijn hanteren van een maand. Het abonnement zal op 30-04-2020 worden stopgezet en je kunt het huidige nummer meenemen naar de nieuwe provider. We zien je liever niet gaan, maar mocht je hier mee akkoord gaan dan help ik je met alle liefde verder!  

Mocht je hier nog vragen over hebben, laat je het dan weten? :smile:

Hoi @Evy ,

Is die €17.12 eenmalig of x het aantal maanden die mijn abonnement nog duurt. Ik las net ergens dat je ook een abonnement kan afsluiten bij een andere provider waarbij je het toestel gelijk krijgt, maar het volgende abonnement pas ingaat als je huidige afgelopen is. Klopt dit? Dit lijkt me voordeliger en makkelijker dan afkopen. 

Reputatie 7
Badge +15

@Emeriel

€17,12 zijn de eenmalige kosten, je kan een nieuw abonnement afsluiten met nummerbehoud en dan zal je nieuwe abonnement ingaan wanneer je huidige abonnement eindigd.

Bij mobiel.nl wordt het toestel meteen verstuurd na goedkeuring van de provider.

Reageer