Beantwoord

Afkopen zakelijk contract + omzetten naar prepaid.

• 6 september 2018
  • 1 reactie
  • 2545 Bekeken

Hallo!

Ik wil mijn zakelijk abonnement afkopen en omzetten naar prepaid:

Wat zijn de kosten?

Zowel de helpdesk als de telecombemiddelaar verwijst mij door naar het contract overname formulier; maar dat is juist iets dat ik niet wens te doen.

Van de dame van de helpdesk - FB Messenger:

Hoi Ivo,

Leuk dat je via deze weg contact met ons opneemt! Als ik het goed begrijp wens jij dat jouw nieuwe werkgever het contract overneemt van jouw huidige werkgever?

Wens jij het contract bij ons te behouden in de huidige vorm? Dan adviseer ik je om een contractovername uit te laten voeren. Alles over de procedure en het formulier kun je terugvinden via --->> https://www.t-mobile.nl/zakelijk/service/contract-overnemen

Mocht dit niet het geval zijn is het mogelijk om het contract op te zeggen én om te zetten naar Prepaid. Het contract zal afgekocht moeten worden als de einddatum van het contract nog niet bereikt is. Om je meer inzicht te kunnen geven in de betreffende optie ontvang ik graag je mobiele nummer, geboortedatum, adresgegevens en laatste 5 cijfers van je IBAN.

Alvast bedankt,

Groet Ivo.
icon

Beste antwoord door Jaimy 7 september 2018, 10:32

Hoi Ivo,

Thanks voor je berichtje!

Ik zie dat er op dit moment ook een gesprek bezig is via Facebook en dat mijn lieve collega's je daar al aan het helpen zijn. Ik denk dat het handig is om het gesprek even daar voort te blijven zetten, omdat anders alle communicatie door elkaar gaat lopen. Dat zorgt alleen maar voor meer verwarring!

We komen er vast samen met jou uit Ivo!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ivo,

Thanks voor je berichtje!

Ik zie dat er op dit moment ook een gesprek bezig is via Facebook en dat mijn lieve collega's je daar al aan het helpen zijn. Ik denk dat het handig is om het gesprek even daar voort te blijven zetten, omdat anders alle communicatie door elkaar gaat lopen. Dat zorgt alleen maar voor meer verwarring!

We komen er vast samen met jou uit Ivo!

Reageer