Beantwoord

Annuleren na telefonisch contact.

• 2 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 252 Bekeken

Ik ben vandaag gebeld door jullie met de vraag of ik mijn abonnement wilde verlengen. In eerste instantie prima. De jongen vertelde mij dat ik een mail zou krijgen en het voorstel rustig zou kunnen bekijken. Ik had op dat moment weinig tijd. Nu zie ik dat het een definitieve bestelling is.Dat was niet de bedoeling en ik vind het zeker niet netjes. Derhalve zie ik van mijn bestelling af.

Met vriendelijke groet,
Ina Isaak.
icon

Beste antwoord door Muberra 3 augustus 2017, 11:19

Hoi Ina,

Dat is heel begrijpelijk!

Ik heb meteen de bestelling voor je geannuleerd en daar zul je ook per e-mail een bevestiging van ontvangen. Mijn excuses voor de manier waarop het is gegaan, dit is zeker niet de normale gang van zaken. Wij vinden het heel belangrijk dat jij als klant 100% zelf kan beslissen of je een abonnement wilt verlengen of niet. Het is nu in elk geval opgelost.

Mocht je nog vragen hebben of als wij je ergens bij kunnen helpen, laat het dan even weten. Dat doen wij graag! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Dankjewel voor de reactie.
Het is voor mij nu opgelost.

Met vriendelijke groet,
Ina Isaak.
Badge +13
Beste Ina daar word je niet vrolijk van jammer dat de verkoper je verkeerd heeft begrepen (daar ga ik maar vanuit)
Een moderator zal dit topic met 24/48 uur oppakken en met je mee kijken wat er gebeurt is.
Deze zal ook het aanbod annuleren voor je, let wel is het een aabod met toestel en het toestel op voorraad kan het zijn dat deze sneller is verzonden dan verwacht.
Maar zelfs dan zijn er nog opties zodat het geannuleerd word.

In ieder geval excuses
Reputatie 4
Hoi Ina,

Dat is heel begrijpelijk!

Ik heb meteen de bestelling voor je geannuleerd en daar zul je ook per e-mail een bevestiging van ontvangen. Mijn excuses voor de manier waarop het is gegaan, dit is zeker niet de normale gang van zaken. Wij vinden het heel belangrijk dat jij als klant 100% zelf kan beslissen of je een abonnement wilt verlengen of niet. Het is nu in elk geval opgelost.

Mocht je nog vragen hebben of als wij je ergens bij kunnen helpen, laat het dan even weten. Dat doen wij graag! 🙂
Reputatie 4
Hoi Ina,

Super, dat is heel fijn om te horen! 🙂

Reageer