Beantwoord

Annuleren Sim-only bestelling

  • 17 september 2017
  • 1 reactie
  • 123 Bekeken

Beste,

Graag zou ik mijn bestelling willen annuleren.
Ik hoor graag van u welke stappen daarvoor genomen moeten worden.

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door 05alexander92 18 september 2017, 10:27

Heb je de bestelling rechtstreeks bij T-Mobile gedaan? Dan zou ik even bellen met de klantenservice via 06-24001200. Heb je het via een externe partij of webshop gedaan, dan kun je die benaderen en dan raad ik ook aan om even te bellen. Waarschijnlijk is het dan het snelste geregeld.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Heb je de bestelling rechtstreeks bij T-Mobile gedaan? Dan zou ik even bellen met de klantenservice via 06-24001200. Heb je het via een externe partij of webshop gedaan, dan kun je die benaderen en dan raad ik ook aan om even te bellen. Waarschijnlijk is het dan het snelste geregeld.

Reageer