Beantwoord

Annuleren van simonly door onduidelijke korting

• 11 augustus 2018
  • 7 reacties
  • 2248 Bekeken

• Weet de weg
  • 10 reacties
Hoe annuleer ik een gisteren afgesloten verlening ?
Reden hiervan is dat ik me een beetje misleid voelt.

Kwam al enige tijd in aanmerking voor verlenging maar aangezien mijn oude voordeel doorliep tot december had ik hier geen haast mee.
Gisteren zat ik weer eens te kijken bij Tmobile. Al jaren vaste en tevreden klant dus nog niet eens bij de concurrentie gekeken.

Aanbod voor mijn sim only kwam met de vaste klant korting van 2.50 op een voor mij redelijk bedrag van 19.50 per maand.
Waar ik nu 18,72 betaal, inflatie erbij en redelijk aanbod.

Zelfs op de bevestigingsmail staat met koeienletter 19.50 en met kleine lettertjes eronder zonder klantkorting 22.00.

Wat blijkt nu, op mijn oude simonly had ik een tmobile Samenkorting van 2.50 die wat anders is dan de vaste klant korting.
Daar ben ik nu achter gekomen.

Misschien had ik idd beter de voorwaarden moeten lezen maar er wordt echt gesugereerd dat het dezelfde korting is door kortingsbedrag.

Gaat me nog niet eens zo zeer om het geld maar op de manier waarop.
Ik voel me echt een beetje in de maling genomen.

icon

Beste antwoord door David 13 augustus 2018, 12:18

Hoi Dpd,

Altijd spijtig om te zien als zaken onduidelijk zijn, maar goed dat je er in ieder geval op tijd (binnen de 14 dagen bedenktijd) alsnog achteraan bent gegaan. Ik heb jouw verlenging geannuleerd en alles staat nu weer zoals het hoort. Het enige punt waar je nog even zelf mee aan de slag moet is nagaan of je 1 GB extra of €2,50 per maand korting wilt als voordeel van T-Mobile Samen. Dit kun je heel snel en eenvoudig doen via My T-Mobile. 🙂

Wellicht kun je in de toekomst wél gebruikmaken van Klantvoordeel, want je kunt dan verschillende abonnementen (mobiel en vast) combineren. Zo ontvang je hele mooie voordelen!

Mochten we je nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
@dpd er staat toch €19,50 wat is er mis gegaan dan? Heb je soms niet goed gekeken?
Als er nog een TM abonnement op jouw adres is krijg je €2,50 korting en 2Gig data extra dit kan je aangeven door de button te verzetten op de site.

je bent niet in de maling genomen als je zelf niet goed lees was er staat.

Heb je de verlenging online of telefonische gedaan dan heb je 14 dagen de tijd om te annuleren en dat zou jammer zijn!

Thanks voor je antwoord.

Dacht dat die klantvoordeel de tmobile samen was waarmee ik die 2.50 korting ging krijgen.

Dus gevoelsmatig voel ik me in de maling genomen.
Maar beter opletten/lezen in vervolg idd en je moet dus goed op de hoogte zijn van alle regelingen voordat je verleng.
Reputatie 7
Badge +20
@dpd inderdaad je moet goed studeren tegenwoordig.
soms is het te veel informatie🤔
De samenkorting bestaat helaas niet meer voor nieuwe klanten en voor verlengingen.
Het is nu allemaal anders, je krijgt pas korting als er meer abo’s op 1 adres zijn (ik snap dat wel maar vind het niet eerlijk)
woon je alleen of zit man/vrouw enz. bij een andere provider ben je het haasje😡

Ga je nog annuleren of slaap je er nog een nachtje over?
Ik ga annuleren.

Mijn oude voordeel liep tot december.
Ik ga de komende maanden natuurljk niet meer betalen dan ik al deed voor hetzelfde abbonnement

Dan zien we wel weer verder.
Misschien dan wel interesante actie met leuk voordeel
Iemand trouwens enig idee of als ik annuleer automatisch terug ga naar mijn oude abbonement ?
Niet dat ik door annuleren totaal afgesloten wordt ?
Door weekend zijn er waarschijnlijk weinig TMobile operators hier aanwezig
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Dpd,

Altijd spijtig om te zien als zaken onduidelijk zijn, maar goed dat je er in ieder geval op tijd (binnen de 14 dagen bedenktijd) alsnog achteraan bent gegaan. Ik heb jouw verlenging geannuleerd en alles staat nu weer zoals het hoort. Het enige punt waar je nog even zelf mee aan de slag moet is nagaan of je 1 GB extra of €2,50 per maand korting wilt als voordeel van T-Mobile Samen. Dit kun je heel snel en eenvoudig doen via My T-Mobile. 🙂

Wellicht kun je in de toekomst wél gebruikmaken van Klantvoordeel, want je kunt dan verschillende abonnementen (mobiel en vast) combineren. Zo ontvang je hele mooie voordelen!

Mochten we je nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
David, dank je wel voor de moeite.
Ik zie dat mijn abo weer terug staat.

Ik zal in vervolg beter opletten.
En misschien kan het ook duidelijker weer gegeven worden.
Thanks

Reageer