Beantwoord

annuleren verlenging

• 3 december 2019
  • 14 reacties
  • 430 Bekeken

Ik heb mijn verlenging geannuleerd en daar ook bevestiging van gekregen, hij blijft alleen wel in mijn t mobile staan?

icon

Beste antwoord door David 4 december 2019, 11:14

Hoi @Angeline70,

Het verwerken van een annulering kan tot 48 uur duren voor het overal is aangepast, dus ik gok dat als je vlak voor je bericht de order had geannuleerd, dat het nog aangepast moest worden. Ik kan dit niet controleren op dit moment, aangezien je niet bent geregistreerd met je My T-Mobile account op onze Community. Ik kan dus ook niet zien of de annulering daadwerkelijk bij ons is binnengekomen. Als het nog niet is aangepast op My T-Mobile en de 48 uur zijn gepasseerd, zou je me dan een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan ga ik kijken of alles wel goed verloopt!

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Angeline70,

Het verwerken van een annulering kan tot 48 uur duren voor het overal is aangepast, dus ik gok dat als je vlak voor je bericht de order had geannuleerd, dat het nog aangepast moest worden. Ik kan dit niet controleren op dit moment, aangezien je niet bent geregistreerd met je My T-Mobile account op onze Community. Ik kan dus ook niet zien of de annulering daadwerkelijk bij ons is binnengekomen. Als het nog niet is aangepast op My T-Mobile en de 48 uur zijn gepasseerd, zou je me dan een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan ga ik kijken of alles wel goed verloopt!

Pb gedaan

Nog geen reactie....staat nog steeds in my tmobile 

Reputatie 7
Badge +20

Hi Angeline,

Ik heb het gecheckt en de annulering is in ieder geval goed doorgekomen, dus dat gaat in ieder geval goed! Het lijkt hier om een weergavefout te gaan en ik wil hierin dan ook je toestemming even vragen om je My T-Mobiel account te verwijderen. Er gebeurt dan verder niets met je telefoonnummer, Extra punten of anderszins, maar het is puur om de boel even opnieuw op te starten. Het enige wat jij dan erna hoeft te doen is een nieuw My T-Mobile account aan te maken. Als je dit oké vindt, dan ga ik dit voor je regelen en hopelijk is het geannuleerde abonnement ook uit My T-Mobile verdwenen! 

Oké, als dat de enige mogelijkheid is dan moet hij maar verwijderd worden...hoop dat ik dan simpel weer een nieuwe kan maken 😁

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Angeline,

Jouw account is nu verwijderd, dus je kunt nu een nieuw account aanmaken. Ik hoop dat het probleem daarmee helemaal verdwenen is! 

Helaaaas probleem is er nog steeds😪zie nu wel dat ik kon verlengen vanaf november, maar de oude verlenging staat er nog steeds in...dus als ik nu online wil verlengen zou dat niet lukken.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Angeline70 

Ik zie dat er geen My T-Mobile account is gekoppeld aan je forum account. Is het wel goed gegaan met een nieuw My T-Mobile account aanmaken? Kun je anders een screenshot delen van wat je ziet?  Zorg er wel voor dat er geen privégegevens zichtbaar zijn. Ik kijk dan graag met je mee!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Angeline70 

Ik heb de annulering nogmaals gecontroleerd en zie dat de verlenging niet op de juiste manier is geannuleerd. Excuses daarvoor! Ik heb de verlenging nu geannuleerd en als je naar My T-Mobile gaat dan zie je dat je direct kan verlengen. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 

Als ik nog iets voor je kan doen, laat het mij weten!

Het is gelukt zag ik, bedankt!!

Groet Angeline

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan!:blush:

Hallo hier een hele boze klant

heb namelijk op 24 dec een verlenging gedaan met tel bij t-mobile winkel 

telefoon beviel niet en heb op 27 dec het retouformulier online verstuurd en daarna de telefoon ik kreeg op 31 dec bericht dat alles was ontvangen en ik na 2 werkdagen bericht zou krijgen dat het was verwerkt en ik dus opnieuw een verlenging aan kon gaan met wel een telefoon naar mijn keuze.

Heb de afgelopen week bij elkaar wel 5 uur aan de lijn gehangen om het administratief in orde te maken maar mijn nieuwe contract staat er nog steeds in dus ik NIET kan verlengen.

wat een stroopige bende is dat zeg als ik maandag nog steeds niet kan verlengen zeg ik na jaren mijn abbonement op !!!!!!!!!!!!!! grrrrrrrrrr

Reputatie 5
Badge +4

Hi! @gerdebot 

Wat spijtig om te lezen dat jouw verlenging niet vlekkeloos is verlopen! We zien onze trouwe klanten natuurlijk niet graag gaan dus weet ook dat we er alles aan doen om dit voor jou op te lossen! Ik zie dat mijn collega jouw situatie intern heeft doorgezet. Op de achtergrond zijn we hier dus hard mee bezig! Zodra hier meer over bekend is zullen zij persoonlijk contact met jou opnemen! 

Reageer