Beantwoord

Annuleren verlenging

• 24 januari 2021
  • 2 reacties
  • 176 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hi,

De telefonische klantenservice kreeg ik niet te pakken, dus probeer ik het maar hier. T-Mobile bestookt (lol) mij al enige tijd dat ik weer kan verlengen. Vandaag heb ik dit met het idee de nieuwe telefoon morgen te hebben dan ook gedaan gezien er “direct leverbaar” bij de telefoon staat. Krijg net een mailtje met daarin de tekst;

Let op: Als je toestel op voorraad is ontvang je op 26 januari een email om je bezorgafspraak te maken. Door drukte kan de bezorging van je bestelling langer duren.”

Gezien jullie levertijd dus naar mijn idee te lang is, wil ik deze hele order annuleren en graag het betaalde gedeelte teruggestort krijgen. Bestel de telefoon straks wel ergens waar ze wel morgen leveren.

Groeten

icon

Beste antwoord door Hajar 25 januari 2021, 12:07

Hi @TJG 

Wat jammer dat je je bestelling wilt annuleren! Het is nu inderdaad erg druk bij AMP onze koerierdienst waardoor de bezorgingstijden langer duren. Ik heb je bestelling geannuleerd en je kan het bedrag binnen 14 werkdagen terug verwachten. Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het vooral weten!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @TJG 

Wat jammer dat je je bestelling wilt annuleren! Het is nu inderdaad erg druk bij AMP onze koerierdienst waardoor de bezorgingstijden langer duren. Ik heb je bestelling geannuleerd en je kan het bedrag binnen 14 werkdagen terug verwachten. Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het vooral weten!

Nee hoor, dit was alles. Heb de telefoon vandaag via Coolblue al binnen gekregen dus neem ik binnenkort gewoon een sim only bij jullie. Bedankt!

Reageer