Beantwoord

annuleren verlenging

  • 5 februari 2021
  • 4 reacties
  • 82 Bekeken

Hoihoi,

vandaag een bestelling van verlenging met toestel gedaan. Helaas toch bedacht ivm lange wachttijd. Ik heb sowieso nog geen email ontvangen voor een bezorgafspraak te maken

gezien de onbereikbaarheid van de klantenservice door drukte, kunnen jullie mijn bestelling annuleren?

ik hoor het graag.

bestelling 57706815

 

groet

Kevin

icon

Beste antwoord door Hajar 6 februari 2021, 11:32

Hi @kefbananas 

Ik zie inderdaad dat je bestelling is geannuleerd. Je ontvangt binnen 14 werkdagen je geld terug dus daar hoef jij je geen zorgen over te maken. Als ik verder nog iets kan betekenen, laat het weten! 

Voor nu wens ik je een mooi weekend toe!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +12

Heb je al geld betaald? Als je annuleert duurt het in de praktijk ook een paar weken voordat je dat terug hebt.

Helaas wel. Hoop dat ze de bestelling snel annuleren..

Hoi T-mobile, 

Probleem Opgelost. Bestelling al geannuleerd.

moet alleen maandag nog even terugbellen voor de terugbetaling

Reputatie 7
Badge +20

Hi @kefbananas 

Ik zie inderdaad dat je bestelling is geannuleerd. Je ontvangt binnen 14 werkdagen je geld terug dus daar hoef jij je geen zorgen over te maken. Als ik verder nog iets kan betekenen, laat het weten! 

Voor nu wens ik je een mooi weekend toe!

Reageer