Beantwoord

Annulering abonnement

• 12 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 1033 Bekeken

Goedemiddag,

Op 7 augustus heb ik mijn abonnement verlengd met een Iphone XS MAX.
Op 8 augustus heb ik toch besloten om te ruilen. De reden is dat het te maken heeft omdat ik gewoon echt niet kan omgaan met een IOS systeem helaas.

Ik heb de retourformulier ingevuld en verzonden via T-Mobile site.
Tot op heden heb ik nog niets vernomen aangezien er staat 'binnen 2 werkdagen', en vandaag toch echt bijna 3 werkdagen zijn geweest.

Wordt mijn aanvraag behandeld? Moet ik iets nog iets doen?

Met vriendelijke groet,

Emrah Gülcan
icon

Beste antwoord door Hajar 13 augustus 2019, 10:44

Hi Emrah,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat onze experts aangeven dat je Find my iPhone aan hebt staan waardoor de retourprocedure niet opgestart kan worden. Deze kan je als volgt uitzetten; Ga naar ‘Instellingen > Apple ID > iCloud > Zoek mijn iPhone’ en zet het schuifje achter ‘Zoek mijn iPhone’ uit. Om je keuze te bevestigen, moet je wel nog even je Apple ID invoeren.

Zodra je dit hebt gedaan, wordt je retourprocedure opgestart. Kun je dan even een seintje geven? Dan geef ik het weer door aan mijn collega''s.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Emrah,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat onze experts aangeven dat je Find my iPhone aan hebt staan waardoor de retourprocedure niet opgestart kan worden. Deze kan je als volgt uitzetten; Ga naar ‘Instellingen > Apple ID > iCloud > Zoek mijn iPhone’ en zet het schuifje achter ‘Zoek mijn iPhone’ uit. Om je keuze te bevestigen, moet je wel nog even je Apple ID invoeren.

Zodra je dit hebt gedaan, wordt je retourprocedure opgestart. Kun je dan even een seintje geven? Dan geef ik het weer door aan mijn collega''s.
Hi Emrah,

Hi Hajar,

Zojuist de zoek mijn iphone uitgezet. Kun jij verder?

Mvg, Emrah Gülcan
Reputatie 7
Badge +20
Hi Emrah,

We hebben elkaar al via privébericht gesproken en het is in orde zo! 😊

Reageer