Beantwoord

Annulering bestelling

• 31 mei 2017
  • 7 reacties
  • 573 Bekeken

Vanochtend de Sony Xperia XZ Premium incl. abonnement in de winkel besteld. Na thuis te zijn gekomen, email ontvangen met alle gegevens, werknemer heeft in de winkel niets met mij door genomen. Wel 4x aan hem gevraagd of hij de zilveren versie heeft besteld, maar helaas in de mail stond de zwarte!! Weer terug naar de winkel, waar ik weer door dezelfde ongeïnteresseerde werknemer werd geholpen. Dit gaf mij de doorslag de hele bestelling te annuleren. Dit kon zei hij, maar deed een snelle handeling op de computer en hij was geannuleerd ik kreeg niets te zien. Hij zei U krijgt een email thuis. Helaas nu nog niets ontvangen van de annulering. Je gaat naar een winkel om professioneel geholpen te worden en het niet zelf via de computer te doen, maar helaas je komt bedrogen uit! Ik vraag me nu af waar blijft de annuleringsbevestiging?? Ik wil de tel incl. het abonnement nu zelf via de computer gaan bestellen en ook dat hij thuis bezorgd gaat worden...voor mij geen winkel meer. Wachtend op Uw antwoord....
icon

Beste antwoord door David 1 juni 2017, 12:54

Hey Sanfrans,

Wat onwijs jammer dat je niet goed geholpen bent in de winkel, dat zien we natuurlijk graag anders! Ik wil je graag helpen met jouw vraag en probleem!

Je bent op het forum ingelogd zonder privégegevens, dus op dit moment kan ik niet in onze systemen voor je nagaan of alles nu goed verloopt. Zou je mij in een privébericht, via mijn profiel, de adresgegevens en geboortedatum kunnen sturen van het abonnement dat afgesloten moest worden en nu geannuleerd is? Dan ga ik het voor je controleren.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet, zodat ik je hier verder bij kan helpen!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Sanfrans,

Wat onwijs jammer dat je niet goed geholpen bent in de winkel, dat zien we natuurlijk graag anders! Ik wil je graag helpen met jouw vraag en probleem!

Je bent op het forum ingelogd zonder privégegevens, dus op dit moment kan ik niet in onze systemen voor je nagaan of alles nu goed verloopt. Zou je mij in een privébericht, via mijn profiel, de adresgegevens en geboortedatum kunnen sturen van het abonnement dat afgesloten moest worden en nu geannuleerd is? Dan ga ik het voor je controleren.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet, zodat ik je hier verder bij kan helpen!
Hallo, dank je voor deze reactie. Inmiddels gisteren via de telefonische klantenservice correct geholpen door een medewerker. Er bleek ook nog eens een foutieve overname van 1 letter te zijn geweest van het paspoortnummer. Gelukkig alles goed hersteld door deze man aan de telefoon en de juiste telefoon besteld als cadeau voor mijn man. Maar Tmobile met dit soort ongeïnteresseerde en onoplettende werknemers in de winkels kan je beter je winkels sluiten!! Het gaat hier om het filiaal in Vlaardingen Liesveld
Reputatie 7
Badge +20
Hey Sanfrans,

Super om te lezen dat de telefonische klantenservice je goed heeft geholpen! 🙂

Je feedback over de winkels nemen we ook zeker mee! De service moet via alle manieren natuurlijk goed zijn, dan maakt het niet uit of dat in de winkel is, je online een bericht stuurt of aan de lijn hangt. We gaan vanaf nu in ieder geval ons best doen om te laten zien dat dit een incident was!

Laat het gerust weten als je nog vragen hebt! 🙂
Ik heb ook een vraag over een annulering¿? Ik heb afgelopen weekend via internet een iPhone 6s 32gb besteld een los toestel. Maar kreeg maar geen bevestiging voor me bestelling met betaal mogelijkheid en gegevens voor de transport. Zo doende zondag naar jullie winkel een los toestel gekocht in Utrecht. Want mijn vriendin moet berijdbaar blijven.. en nou kan ik volgens mij niet. De bestelling annuleren zonder eerst te betalen😅😅. Graag kunnen jullie me hierbij helpen. Vriendelijke groet. Nick
Reputatie 4
Hoi Nick,

Welkom op ons Magenta-forum!

Ik heb de bestelling direct voor je geannuleerd. Hier zul je ook een bevestigingsmail van ontvangen. In elk geval super leuk dat je een iPhone hebt gekocht! Is het toestel voor jouw vriendin? Then she is a lucky girl! :D

Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag van je. Ik wens haar veel plezier met de iPhone!
Ooh dat is hele maal super!! Hoef ik me daar in iedergeval geen zorgen meer over te maken! Top dit forum ! En dat gaat zeker wel lukken super geregeld zo bedankt groetjes Nick 👍🏼👍🏼👍🏼😊
Reputatie 4
Hoi Nick,

Graag gedaan!

Dit forum is geweldig haha! 🆒

Mocht je ooit weer vragen hebben, just ask!

Reageer