Beantwoord

Annulering van bestelling maar nog geen geld terug

• 4 februari 2021
  • 6 reacties
  • 71 Bekeken

Beste lezer,

ik heb in januari een bestelling gedaan, deze heb ik 21 januari succesvol geannuleerd. Het gaat om de bestelling met bestelnummer;57122639. Echter zie ik na 14 dagen het bedrag van 215 euro nog niet op mijn rekening maar de incasso van mijn abonnement heeft al wel plaatsgevonden. Kan iemand mij misschien meer vertellen over de status van de terugbetaling? Dank je wel! 

mvg,

Emma 

icon

Beste antwoord door Hajar 4 februari 2021, 14:29

Hi @emmarotman95 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je inderdaad op 21 januari je bestelling hebt geannuleerd. Je krijgt het bedrag binnen 14 werkdagen dus terug dus ik verwacht dat je volgende week je geld terug krijgt. Mocht je dan nog niks hebben ontvangen dan hoor ik dat graag van je. Ik ga er dan direct achteraan! 

Voor nu wens ik je een fijn weekend toe!

Bekijk origineel

6 reacties

Hoi Hajar,

Dank voor het antwoord! Ik wacht nog even af. 

Groetjes,

Emma

Hoi Hajar,

Sorry dat ik je zo spam hoor maar ik heb nog steeds niks ontvangen. Zou jij mij verder kunnen helpen? 

Groetjes,

Emma 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @emmarotman95 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je inderdaad op 21 januari je bestelling hebt geannuleerd. Je krijgt het bedrag binnen 14 werkdagen dus terug dus ik verwacht dat je volgende week je geld terug krijgt. Mocht je dan nog niks hebben ontvangen dan hoor ik dat graag van je. Ik ga er dan direct achteraan! 

Voor nu wens ik je een fijn weekend toe!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @emmarotman95 

Bedank voor het doorgeven. Ik heb het doorgezet naar de afdeling die hierover gaat en zij gaan ervoor zorgen dat je snel je geld terugkrijgt. Excuses voor het ongemak!

Hoi Hajar,

Er zijn ondertussen 14 werkdagen voorbij maar ik heb nog niks mogen ontvangen. 
Ik hoor graag van je! 

Met vriendelijke groet, 

Emma Rotman 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @emmarotman95 

Als het goed is moet je een een deze dagen je betaling terugkrijgen. We hadden namelijke een technische issue daarmee maar dat is vandaag opgelost. Dus mocht je na het weekend niks hebben ontvangen, dan vul ik direct een terugstortformulier voor je in!

Reageer