Beantwoord

Annulering verlenging lukt niet.

• 15 december 2020
  • 4 reacties
  • 293 Bekeken

Zaterdag 28 november heb ik in de T-mobile winkel Terneuzen een verlenging plus nieuwe telefoon laten doen voor [Mobiel nummer verwijderd door Moderator]

Plus stopzetten van abonnement van tablet Sim die eindigt op 1 januari 2021. Van die laatste heb ik nog steeds geen bevestiging gehad. 

De verlenging van mobiel plus telefoon heb ik donderdag 10 december teruggebracht en geannuleerd in de T-mobile winkel Terneuzen. Melania heeft geprobeerd alles terug te zetten maar lukte niet. De telefoon is er wel uitgehaald maar verlenging Sim niet.

Er zou een storing zijn.

2x ben ik terug gegaan naar de winkel. Melanie vertelde mij dat het nog steeds niet gelukt was. Zij heeft wel een log gemaakt voor klantenservice vertelde zij gisteren.

Ik verzoek u mijn mobiele abonnement voor [Mobiel nummer verwijderd door Moderator] terug te zetten naar oude situatie. Einddatum 21 december 2020. 

icon

Beste antwoord door David 15 december 2020, 15:23

Hi @Anoniem50,

Om even af te trappen: Ik heb jouw telefoonnummer verwijderd uit jouw bericht. Houd er rekening mee dat dit een openbaar bericht is en iedereen dus mee kan lezen en de gegevens dus kan gebruiken. Plaats dus geen privégegevens in openbare berichten om misbruik te voorkomen.

Voor wat betreft jouw probleem, dit wil ik graag voor je nakijken! Zou je in een privébericht via mijn profiel jouw volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Het telefoonnummer heb ik in dit geval al, de rest is ter controle. Als ik deze gegevens heb ontvangen dan ga ik kijken wat de huidige stand van zaken is en hoe we dit op kunnen lossen!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Anoniem50,

Om even af te trappen: Ik heb jouw telefoonnummer verwijderd uit jouw bericht. Houd er rekening mee dat dit een openbaar bericht is en iedereen dus mee kan lezen en de gegevens dus kan gebruiken. Plaats dus geen privégegevens in openbare berichten om misbruik te voorkomen.

Voor wat betreft jouw probleem, dit wil ik graag voor je nakijken! Zou je in een privébericht via mijn profiel jouw volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Het telefoonnummer heb ik in dit geval al, de rest is ter controle. Als ik deze gegevens heb ontvangen dan ga ik kijken wat de huidige stand van zaken is en hoe we dit op kunnen lossen!

Nog steeds is de annulering niet gecorrigeerd. Ondanks dat ik David privé aanvullende gegevens heb gestuurd. 

Wat voor spelletjes speelt T-mobile? Wat zijn jullie voor bedrijf? 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Anoniem50,

Een bedrijf waar mensen werken die soms een fout maken; jouw bericht is mijn aandacht ontschoten, excuus. Ik kan je toezeggen dat hier geen spelletjes worden gespeeld.

Ik heb direct het tablet abonnement gecontroleerd en deze wordt per 1 januari 2021 stopgezet, zoals toegezegd is. Je gaf aan dat je deze niet tussen jouw abonnementen ziet staan en dat is omdat je op jouw My T-Mobile alleen de contracten ziet van jouw 06-nummer. Er is nooit een My T-Mobile account voor het tablet abonnement aangemaakt, dus vandaar dat je dit zelf niet in kunt zien op jouw eigen My T-Mobile account.

Het probleem met de verlenging die niet correct wordt geannuleerd kan ik op dit moment niet voor je rechtzetten, maar ik zie dat de T-Shop Terneuzen hier al mee bezig was en dit ook heeft doorgezet naar wie dit kan oplossen. Hopelijk kunnen zij dit snel voor je aanpassen.

Mocht je nog aanvullende vragen hebben dan horen we het graag van je.

Beste David je bent ongeloofwaardig. Een bedrijf als T-mobile is niet in staat om een simpele handeling als een annulering van een verlenging te corrigeren?

Het is pure onwil en misleiding om klanten te belemmeren andere keuzes te maken. Of bv over te stappen naar een ander.

Ik ga dit wel melden bij de ACM. 

Reageer