Beantwoord

Annulering, wanneer terugbetaling?

• 2 februari 2021
  • 11 reacties
  • 178 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Op 21-01 kreeg ik de bevestiging dat ik mijn verlenging van mijn abonnement met nieuwe telefoon succesvol had geannuleerd. Nu vraag ik mij af wanneer de terugbetaling van het toestel zal plaatsvinden. Ik heb een paar dagen na de bestelling geannuleerd. Dus ik heb de telefoon ook nooit ontvangen. Ik had op de website gekeken en daar staat dat na retournering van het toestel het bedrag weer wordt terug gestort. Hoe en wanneer vindt de terugbetaling plaats?

icon

Beste antwoord door Waqqas 3 februari 2021, 05:30

Hallo @C_1502 

Volgens de website is dit binnen 14 werkdagen.

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @C_1502 

Volgens de website is dit binnen 14 werkdagen.

Ga er maar nier van uit. Ik heb al eerder geannuleerd en zit nog steeds achter mijn geld aan, nadat de medewerkers steeds opnieuw beloven "over 2 werkdagen" echt mijn geld overgemaakt is. Belachelijk dit. Wel de snelste zijn met het incasseren van geld, maar mijn eigen 650eu terugbetalen ho maar. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @nnn_xx 

Ik zie dat jij je bestelling op 18 januari hebt laten annuleren. Je krijgt je geld binnen 14 werkdagen dus ik verwacht dat je volgende week je geld terugkrijgt aangezien je nu nog binnen de 10 werkdagen zit. Mocht je volgende week nog niks hebben ontvangen, laat het direct weten! 

Afgelopen maandag was het de 14e dag. De klantenservice medewerkers gaven ook aan dat ik het uiterlijk maandag op mijn rekening zou moeten hebben. Daarna nog eens een medewerker gehad die heeft beloofd dat mijn terugbetaling is verwerkt en ik het echt woensdag zou krijgen. Natuurlijk was dit ook weer een loze belofte, want de medewerker die ik erna heb gesproken gaf aan dat er niks is verwerkt en ik het pas volgende week ga krijgen. Ik vind het gek dat er zo makkelijk wordt gedaan over de uitstelling van een terugbetaling van 650 euro. Hierdoor kom ik in de moeilijkheden terecht en krijg ik extra kosten van andere bedrijven, omdat ik mijn betalingen moet uitstellen door jullie probleem. Ik vind het echt teleurstellend dat jullie zo met klanten om gaan die al jaren klant zijn bij jullie. Wanneer me abo over een tijdje verloopt zal ik nu dan ook 2x nadenken voor ik 'm weer ga verlengen bij jullie. Vind het nog steeds geen gebaar dat het t-mobile niks boeit dat de klant in problemen te recht komt, omdat zij zo'n grote betaling uitstellen. Geen kleine compensatie als excuses niks. 

Oow man, het is nu bijna 21 dagen geleden. Ik vrees nu ook het ergste. Is een flinke smak geld voor mij. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @C_1502 

We ervaren problemen met automatisch terugstorten van de bijbetaling, maar ik heb een terugstortformulier voor je ingevuld. Je ontvangt nu binnen 14 werkdagen je geld terug. Excuses voor het ongemak!

Nou, dat voorspelt veel goeds als ik bovenstaande lees….

Ik heb ook geannuleerd een dag na mijn bestelling (toch voor andere Iphone willen gaan)…

Benieuwd hoe lang ik op mijn 400 euro moet gaan wachten dan…..:S 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Fvanduurling 

Ik zie dat je 9 februari hebt geannuleerd en ik verwacht dat jij je bestelling binnen 14 werkdagen terug krijgt. Mocht dat niet het geval zijn, laat het dan direct weten!

Hi @Fvanduurling 

Ik zie dat je 9 februari hebt geannuleerd en ik verwacht dat jij je bestelling binnen 14 werkdagen terug krijgt. Mocht dat niet het geval zijn, laat het dan direct weten!

Doe ik! :)

Als het tegenovergestelde waar is mag dit ook gezegd worden:

netjes vandaag mijn bedrag teruggestort gekregen, top service!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Fvanduurling

Bedankt voor het doorgeven!

Reageer