Vraag

automatische incasso blijft doorlopen. al paar maanden geen klant meer

  • 11 september 2019
  • 3 reacties
  • 291 Bekeken

Hoi,

Sinds juni dit jaar is mijn abbonement afgelopen en was deze vorig jaar al bevestigd dat dan het abbonement stop gezet zou worden. Hetgeen wat ook schriftelijk bevestigd is op mail.

Nu krijg ik al 3 maanden oprij onterecht nog facturen die door automatische incasso nog steeds van mijn rekening gehaald wordt. Uiteraard dat ik deze geblokkeerd heb.

Graag mij uit het systeem halen. Ik maak al meer dan een jaar geen gebruik meer van de service.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @FuikjeSjoelen

Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Graag ook een screenshot van de opzeggingsbevestiging dan kan ik je verder helpen. Ik zie je bericht graag tegemoet!
Hi @Hajar

Dat zou ik graag willen doen, maar ik kan in het privebericht geen bijlagen uploaden
Reputatie 7
Badge +20
Hi @FuikjeSjoelen

Ik heb je een privébericht gestuurd daarin staat een e-mailadres waarnaar je de bevestiging kan mailen.

Reageer