Beantwoord

Backpacken voor onbepaalde tijd, wat te doen met abonnement?

• 27 juli 2016
  • 4 reacties
  • 792 Bekeken

Ik ga voor onbepaalde tijd Backpacken en heb dan dus niets aan mn abbo. Het liefst zou ik mijn contract al willen stopzetten maar dat kan pas in april. Wat kan ik het beste doen?
icon

Beste antwoord door Thalina 28 juli 2016, 12:07

Hoi Willeke,

Allereerst welkom op het forum! Wat tof dat je voor zo'n lange tijd gaat backpacken! 🙂 Weet je al naar welk land / welke landen je gaat?

Goed dat je even navraag doet over je abonnement. Wanneer vertrek je ongeveer? Ik zie dat Lotje1981 al een tip heeft gegeven. In het systeem zie ik dat jij inderdaad een Stel Samen & Stel Bij abonnement hebt. Daarmee kun je je internet- en belbundel helemaal uitzetten, zodat je daar geen kosten voor hebt tijdens je reis. Je betaalt dan nog je startabonnement, Deezer abonnement en toestelbetaling en je blijft gewoon bereikbaar op je huidige nummer in het buitenland. Je kunt ervoor kiezen om je abonnement dan op te zeggen per de einddatum van je abonnement. Je kunt er ook voor kiezen om je abonnement nu op te zeggen en je contract af te kopen. Je betaalt dan de abonnementskosten exclusief kortingen en de toestelbetaling tot de einddatum van je contract in een keer. Je kunt je nummer dan om laten zetten naar PrePaid als je wilt, zodat je je nummer behoud.

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid. Als je nog vragen hebt of als ik je nog ergens anders bij kan helpen, laat het gerust weten. In ieder geval veel succes toegewenst met het voorbereiden van je reis!
Bekijk origineel

4 reacties

Heb je al een stel samen & stel bij abbo? Zo ja, dan kan je de bundels gewoon uitzetten. En in de eu landen ka nje gewoon bellen en internetten met je bel- en internet bundels
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Willeke,

Allereerst welkom op het forum! Wat tof dat je voor zo'n lange tijd gaat backpacken! 🙂 Weet je al naar welk land / welke landen je gaat?

Goed dat je even navraag doet over je abonnement. Wanneer vertrek je ongeveer? Ik zie dat Lotje1981 al een tip heeft gegeven. In het systeem zie ik dat jij inderdaad een Stel Samen & Stel Bij abonnement hebt. Daarmee kun je je internet- en belbundel helemaal uitzetten, zodat je daar geen kosten voor hebt tijdens je reis. Je betaalt dan nog je startabonnement, Deezer abonnement en toestelbetaling en je blijft gewoon bereikbaar op je huidige nummer in het buitenland. Je kunt ervoor kiezen om je abonnement dan op te zeggen per de einddatum van je abonnement. Je kunt er ook voor kiezen om je abonnement nu op te zeggen en je contract af te kopen. Je betaalt dan de abonnementskosten exclusief kortingen en de toestelbetaling tot de einddatum van je contract in een keer. Je kunt je nummer dan om laten zetten naar PrePaid als je wilt, zodat je je nummer behoud.

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid. Als je nog vragen hebt of als ik je nog ergens anders bij kan helpen, laat het gerust weten. In ieder geval veel succes toegewenst met het voorbereiden van je reis!
Bedankt Thalina. Ik ga naar Australië 🙂.

Goedkoopste is zeker om hem door te laten lopen? Klopt het dat ik dan op 27 euro pm uit kom? Kan ik mijn abbo niet laten bevriezen? En hoeveel kost het totaal om hem nu af te kopen?
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen Willeke,

Wauw! Wat gaaf naar Australië! Alvast heel veel plezier gewenst daar!

Ik heb net naar jouw gegevens gekeken en wanneer je de belbundel en internetbundel uitzet moet je maandelijks nog de volgende bundels betalen:

Startabonnement €9,-
Deezer €6,-
Toestelbetaling €17.-

Dit zou dan inderdaad de goedkoopste optie zijn. Laat je weten of alles zo duidelijk is? We horen het graag als je hier nog vragen over hebt. 🙂

Reageer