Vraag

bestelling

• 8 april 2020
  • 3 reacties
  • 236 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste,

Ik heb zojuist een sms bericht gehad van t-mobile dat mijn geplaatste bestelling klaar ligt, ik eraan moet denken legitimatie en bankpas mee te nemen en dat ik het binnen 7 dagen op kan halen.

Ik heb echter alleen nooit iets besteld!?

Geprobeerd de klantenservice te bellen maar die behandelen je vraag niet vanwege de drukte door de corona ofzo..

Dus kan iemand mij vertellen waar het hier ergens fout gaat en hier wat aan doen graag?

Met vriendelijke groet,

René

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Rdl87 Welkom, weet je 100% zeker dat het sms’je van TM komt?

Het kan altijd een foutje zijn.

Als je zeker weet dat het van TM komt en je hebt niets besteld moet even wachten op een reactie van de moderators. Ze kunnen het vast wel voor je uitzoeken. 
Ze reageren binnen de 24/48 uur.

Fijne avond en pas goed op jezelf! 👍🏻😷

Ja de sms is 100% zeker van t-mobile.

En ik ben ook 100% zeker dat ik niets besteld heb

Ik ga er inderdaad ook vanuit dat het een foutje is en dat dit wel weer opgelost wordt :)

Ik wacht het nog even af!

En jij ook een fijne avond natuurlijk.

Reputatie 6
Badge +4

Hi @Rdl87 

Dat is inderdaad apart, dit ga ik uiteraard voor je uitzoeken!

@CrisTien geeft het al goed aan, het zou heel goed kunnen dat de SMS verkeerd is verzonden, in dat geval kun je het beschouwen als niet verzonden. Voor alle zekerheid ga ik dit toch even controleren. Heb je een T-Mobile abonnement? Wanneer dat het geval is ontvang ik graag in een privébericht de volgende gegevens: 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Wanneer je geen klant ben bij ons, kun je dan in een privébericht je e-mail adres en jouw huis adres sturen?

Zodra ik de gegevens binnen heb ga ik gelijk voor je aan de slag! :smile:

Reageer