Beantwoord

Bestelling annuleren

• 29 april 2019
  • 3 reacties
  • 1450 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik heb 8 april een bestelling geplaatst, graag zou ik die annuleren, en een andere telefoon daarvoor ophalen.
Is dit mogelijk?
icon

Beste antwoord door CrisTien 29 april 2019, 10:56

Beste @An1975 Bel even met de klantenservice

Wordt je bestelling thuisbezorgd?
  • Dan kun je je bestelling online annuleren via www.mijnafspraak.nl. Tijdens je bestelling heb je een e-mail gekregen voor het maken van een bezorgafspraak. Met de gegevens in de e-mail kun je inloggen en jouw bestelling annuleren. Als je nog geen e-mail hebt ontvangen neem dan contact op met onze Klantenservice
  • Was afgesproken dat je je bestelling ophaalt in een T-Mobile winkel?
  • Dan kun je je bestelling via onze Klantenservice of in de T-Mobile winkel zelf annuleren.
  • Ontvang je helemaal niets?
  • Als je hebt verlengd met Sim Only, of een bundel hebt genomen en toch wil annuleren, neem dan contact op met de Klantenservice
Een aangevraagde annulering is na 2 dagen verwerkt. Je ontvangt vanuit T-Mobile ook een e-mail als je bestelling volledig is geannuleerd in alle systemen. T-Mobile doet haar best een eventuele bijbetaling voor het toestel binnen 14 kalenderdagen terug te storten. Heb je een bestelling geplaatst bij een andere winkel of website? Dan vragen wij je contact op te nemen met het verkooppunt. T-Mobile kan hierover geen toezeggingen doen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Beste @An1975 Dat je jammer, ben je niet blij met je nieuwe telefoon?

Als je online een bestelling hebt gedaan krijg je 14 dagen de tijd om je bestelling te annuleren.
Lees hier alles over annuleren
Groetjes!
Hallo

Ik heb de bestelling nog niet eens ontvangen maar. Duurt mij iets te lang en zou dus graag die bestelling annuleren en voor een andere. Telefoon gaan
Reputatie 7
Badge +20
Beste @An1975 Bel even met de klantenservice

Wordt je bestelling thuisbezorgd?
  • Dan kun je je bestelling online annuleren via www.mijnafspraak.nl. Tijdens je bestelling heb je een e-mail gekregen voor het maken van een bezorgafspraak. Met de gegevens in de e-mail kun je inloggen en jouw bestelling annuleren. Als je nog geen e-mail hebt ontvangen neem dan contact op met onze Klantenservice
  • Was afgesproken dat je je bestelling ophaalt in een T-Mobile winkel?
  • Dan kun je je bestelling via onze Klantenservice of in de T-Mobile winkel zelf annuleren.
  • Ontvang je helemaal niets?
  • Als je hebt verlengd met Sim Only, of een bundel hebt genomen en toch wil annuleren, neem dan contact op met de Klantenservice
Een aangevraagde annulering is na 2 dagen verwerkt. Je ontvangt vanuit T-Mobile ook een e-mail als je bestelling volledig is geannuleerd in alle systemen. T-Mobile doet haar best een eventuele bijbetaling voor het toestel binnen 14 kalenderdagen terug te storten. Heb je een bestelling geplaatst bij een andere winkel of website? Dan vragen wij je contact op te nemen met het verkooppunt. T-Mobile kan hierover geen toezeggingen doen.

Reageer