Beantwoord

Bestelling annuleren

• 9 januari 2021
  • 5 reacties
  • 218 Bekeken

Ik wil mijn bestelling annuleren.  Ik ben teruggegaan, maar mijn bestelling is bevestigd en er is een e-mail ter bevestiging verzonden en ik moet betalen .. Ik wil de bestelling annuleren

Dit is het bestelnummer /56827826

icon

Beste antwoord door Hajar 10 januari 2021, 11:54

Hi @ibader_mb 

Geen zorgen! Ik heb je bestelling geannuleerd dus je hoeft je niet druk te maken om een verlenging. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Bekijk origineel

5 reacties

Ik heb een bestelling geplaatst, zonder dat ik dat wilde. Ik drukte op pagina terug en de bestelling werd toch voor mij geplaatst. Ik heb niet betaald, maar heb wel een email gehad dat de bestelling is geplaatst. Ik wil deze bestelling annuleren. Kan iemand mij helpen?

Bestel nummer is 56827826

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @ibader_mb  Welkom maak je niet te veel zorgen. Online is alles binnen 14 dagen te annuleren.

wil je terug naar je vorige contract? Dan moet je even wachten op de hulp van onze moderators.

Anders kan je  Hier Annuleren 

Succes En voor straks fijne zondag!

Bedankt voor de hulp .. Maar ik heb de link ingevoerd, maar hij vroeg me om informatie over het apparaatnummer en de datum van ontvangst, maar ik heb het apparaat niet ontvangen en ik heb geen datum ingesteld en heb niets betaald ..

*Is er een nummer of e-mailadres om te annuleren?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @ibader_mb 

Geen zorgen! Ik heb je bestelling geannuleerd dus je hoeft je niet druk te maken om een verlenging. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Bedankt,, 👍🏻👍🏻

Reageer