Beantwoord

Bestelling annuleren

• 12 januari 2021
  • 3 reacties
  • 313 Bekeken

Ik wil de aanvraag annuleren .. Er is inderdaad een bedrag van 8,83 euro afgetrokken .. De reden is dat er een andere telefoon werd aangevraagd

Ordernummer / 56810884

icon

Beste antwoord door Hajar 12 januari 2021, 16:02

Hi @ibader_mb 

Ik zie dat je bestelling al bij de koerier ligt dus je kan alleen via AMP je bestelling annuleren. Je kan je bestelling online annuleren via www.mijnafspraak.nl. Tijdens je bestelling heb je een e-mail gekregen voor het maken van een bezorgafspraak. Met de gegevens in de e-mail kun je inloggen en jouw bestelling annuleren. 

Ik hoop dat je zo verder komt! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @ibader_mb 

Ik zie dat je bestelling al bij de koerier ligt dus je kan alleen via AMP je bestelling annuleren. Je kan je bestelling online annuleren via www.mijnafspraak.nl. Tijdens je bestelling heb je een e-mail gekregen voor het maken van een bezorgafspraak. Met de gegevens in de e-mail kun je inloggen en jouw bestelling annuleren. 

Ik hoop dat je zo verder komt! 

Ik heb edelstenen besteld maar geanuleert dus was die edelstenen weg maar die staat nog steeds bij me kosten

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Shivshiv93 

Het kan goed zijn dat je annulering niet zichtbaar is op My T-Mobile. Je kan in dit geval het beste je factuur afwachten. Als de kosten daar ook op staan, laat het ons dan weten! 

Reageer