Beantwoord

Bestelling geannuleerd maar kan niet opnieuw bestellen

• 18 april 2020
  • 5 reacties
  • 206 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb laatst bij jullie online een toestel met abonnement besteld. Toen de bezorger bij mij voor de deur stond was ik mijn portemonnee kwijt. Hij kwam toen een week later weer langs en toen bleek mijn gegevens niet goed ingevuld te zijn. Hierdoor was de bestelling geannuleerd. Ik ben toen vervolgens naar de T-mobile winkel gegaan en heb geprobeerd daar een abonnement af te sluiten, maar mij werd verteld dat dat niet mogelijk was omdat mijn bestelling nog steeds in het systeem staat. Ik heb een email van de annulering gekregen, van allebei de bezorger en jullie zelf. Is er een mogelijkheid dat ik deze bestelling eruit kan worden gehaald zodat ik alsnog een nieuwe toestel bij jullie kan halen? 

icon

Beste antwoord door Waqqas 18 april 2020, 19:42

Hallo @Anab 

Het verwerken van je annulering duurt 2 werkdagen en je ontvangt daar dan ook een bevestiging van, je bestelling wordt ook uit alle systemen gehaald, daarna kun je gewoon weer opnieuw bestellen.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Anab 

Het verwerken van je annulering duurt 2 werkdagen en je ontvangt daar dan ook een bevestiging van, je bestelling wordt ook uit alle systemen gehaald, daarna kun je gewoon weer opnieuw bestellen.

Ik heb een e-mail gehad met een bevestiging van de annulering van T-mobile. Bedoelt u dat ik na deze email 2 dagen moet wachten voordat ik opnieuw kan bestellen?

Reputatie 7
Badge +15

@Anab 

Ik neem aan dat als je de bevestiging binnen hebt alles al geregeld is. Lukt het niet om een bestelling te plaatsen online?

Ik heb het geprobeerd, maar het wordt afgewezen ? Ik kreeg de email gisterochtend en ben in de middag vervolgens naar de T-mobile winkel gegaan, en daar kon ik het ook niet halen.

Reputatie 7
Badge +15

Wacht het tot maandag even af, tegen die tijd werkt het misschien wel weer. De moderators kunnen maandag kijken wat er mis gaat als het dan nog steeds niet lukt.

Reageer