Beantwoord

betalen voor telefoon abbonement die ik niet heb

Reputatie 2
Hallo,
Er is een bedrag van 50 euro afgeschreven. ik heb gebeld en het blijkt dat het gaat om een telefoon die ik in juli heb ontvangen en besteld had bij GSM topdeal.
deze telefoon werkte niet naar behoren, deze viel de eerste dag al een aantal keren uit. Gebeld met GSM topdeal, die verwees ons door naar een winkel.
dus wij naar de winkel toe, daar vertelde ze dat ik moest bellen met de klantenservice van t mobile.
DIt gedaan en ik ben teruggebeld door Heidi ( of hoop dat ik de naam goed heb) en kon de telefoon terugsturen, en ik kreeg ook een bevestiging, dus ik denk alles is netjes afgehandeld.
Maar gister is dit geld dus afgeschreven, ik heb 2 x gebeld en zou worden doorverbonden met de betreffende afdeling maar omdat het zo druk was zou ik worden teruggebeld.
Helaas nog niks gehoord, maar ik wil dit graag afgehandeld hebben.
Maar het rare is waarom nu geld afschrijven terwijl in augustus het nieuwe abbonement in zou moeten gaan dn zou je toch verwachten dat dit eerder is.
Ik zou graag een reactie krijgen en mijn geld terug ontvangen.
icon

Beste antwoord door stalmann 2 december 2013, 18:56

Hallo, nee dat klopt , ik had een telefoon besteld voor mijn dochter met nummer behoud, ik heb inmiddels gebeld met de klantenservice en hetzou binnen 1o werkdagen teruggestort. in ieder geval bedankt voor je reactie

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
@stalmann

Ik zie onder het nummer en adresgegevens geen ander contract. Kun je mij in een privébericht het 90-nummer op de afschrijving toesturen. Dit is een factuurnummer en op die manier kan ik de kosten achterhalen. Alvast bedankt!
Reputatie 2
Hallo, nee dat klopt , ik had een telefoon besteld voor mijn dochter met nummer behoud, ik heb inmiddels gebeld met de klantenservice en hetzou binnen 1o werkdagen teruggestort. in ieder geval bedankt voor je reactie

Reageer