Vraag

Bijbetaling Iphone 7 nu 119 euro goedkoper

• 24 april 2017
  • 1 reactie
  • 185 Bekeken

Hallo T-Mobile
Op 10 april heb ik een Go 5GB, onbeperkt bellen en de Iphone 7 32 GB besteld. De bijbetaling van het toestel a 696 euro heb ik in een keer voldaan.

Nu zie ik dat hetzelfde abonnement met zelfde toestel, nu nog maar een bijbetaling van 576 euro vraagt.
U begrijpt waarschijnlijk dat ik het verschil van 119 euro nogal fors vind.

Ik heb gebeld met de klantenservice, deze geeft aan dat de 119 euro alleen terug te krijgen is als ik gebruik maak van het herroepingsrecht. Waarbij alles retour gestuurd moet worden, nummer behoud geannuleerd wordt, waardoor ik een maand langer bij Vodafone moet blijven.

Eigenlijk wil ik alleen een compensatie voor het verschil in bijbetaling. Want ik wil sowieso het Go abonnement van 5 Gb met de Iphone 7 hebben.
Is er een mogelijkheid dat dit in T-mobile punten of accessoires vergoed wordt, zonder de rompslomp van alles terug sturen en een nieuw contract?

Met vriendelijke groet,

Brigitte

1 reactie

Reputatie 4
Hoi Brigitte,

Welkom op het T-Mobile forum! :D

Gefeliciteerd met jouw nieuwe toestel en abonnement. Ik ga je meteen meer uitleg geven. Het is begrijpelijk dat je schrikt van het verschil in prijs. Aanbiedingen zijn altijd tijdelijk en kunnen van de één op andere dag veranderen. Soms ben je voordeliger uit als je meteen ingaat op een actie en de andere keer kan je beter wachten. Het verschil in compensatie is niet mogelijk, juist omdat aanbiedingen zo snel kunnen wijzigen. De oplossing die ik kan aandragen is hetzelfde als mijn collega van de klantenservice; Maak gebruik van jouw herroepingsrecht! Het is inderdaad wat omslachtig, dat ben ik zeker met je eens. Maar het is wel een oplossing voor jouw vraag!

Wij zijn heel blij met jou als klant en ik zou vooral gebruik maken van alle extra voordelen die je bij ons kunt krijgen. Denk aan T-Mobile Extra en T-Mobile Samen! Met T-Mobile Extra spaar je met elke euro op jouw factuur gratis voor punten die je kunt inruilen voor super leuke cadeau's, extra korting en dagjes uit. Je hoeft je alleen ervoor aan te melden via My T-Mobile en wij doen de rest. Met T-Mobile Samen kan je maandelijks korting krijgen op jouw factuur en onderling met je groepsleden onbeperkt bellen en genieten. Altijd mooi meegenomen.

Heb je meer vragen, stel ze dan gerust. Wij helpen jou graag op het forum!

Reageer