Beantwoord

Boete bedrag eerder beëindigen abonnement

• 11 juli 2017
  • 4 reacties
  • 6734 Bekeken

Reputatie 2
Hallo,

mijn huidige abonnement loopt in januari 2018 af, maar ik graag eerder mijn abonnement beëindigen. Kunnen jullie mij een indicatie geven wat de boete is wat ik moet betalen?

En kan ik mijn huidge nummer behouden per die datum bij een andere provider?
icon

Beste antwoord door Hinster 12 juli 2017, 20:25

Hi Muberra,

Bedankt. Het bedrag wat ik nog moet betalen is rond de 100 euro, en het voordeel wat ik krijg bij de andere provider is rond de 200 euro - makkelijke rekensom dus :D

Toch bedankt voor het aanbod
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Hoi Hinster,

Je kunt jouw abonnement eerder laten beëindigen als je dat wilt. De boete die je ontvangt is dat je alle resterende maanden van jouw contractduur in één keer moet betalen. Dus dat is jouw maandbedrag keer het aantal maanden dat jouw contract nog loopt. Jij kunt een opzeggingsverzoek indienen en meteen aangeven dat je wel het nummer wilt meenemen naar een andere provider.

Wat is de reden dat je jouw abonnement vervroegd wilt opzeggen? Is er iets waarbij wij jou kunnen helpen om ervoor te zorgen dat je nog kan genieten van onze Magenta-club? :)

We horen graag van je!
Reputatie 2
Hoi Muberra,

Bedankt voor je antwoord.

Ik heb via een andere provider een erg goed aanbod gekregen voor een andere abonnement + toestel. Dat is ook de reden voor het willen beëindigen van mijn huidige abonnement.

Met vriendelijke groet,
Hin
Reputatie 4
Hoi Hin,

Graag gedaan!

Je bent natuurlijk vrij om te gaan en staan waar je zelf wilt. Houd er alleen rekening mee dat je in één keer een flink bedrag moet aftikken, omdat je het abonnement gaat afkopen. Je kunt ook het huidige abonnement behouden en wachten tot januari. Uiteraard staan wij ook klaar om jou dan een leuk aanbod te doen. Denk er rustig over na. ;)

Als je nog vragen hebt, laat het dan gerust weten!
Reputatie 2
Hi Muberra,

Bedankt. Het bedrag wat ik nog moet betalen is rond de 100 euro, en het voordeel wat ik krijg bij de andere provider is rond de 200 euro - makkelijke rekensom dus :D

Toch bedankt voor het aanbod

Reageer