Beantwoord

Contract aangepast door T-Mobile ten nadele klant

  • 8 december 2018
  • 3 reacties
  • 1232 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Volgens de algemene voorwaarden van toestel flexibiliteit kan ik een 1 of 2 jarig abonnement pakken met toestel waarbij de einddatum van het contract niet eerder is dan de sim only. T-Mobile bied echter alleen 2 jarige deals.


Nu wil ik kosteloos opzeggen om compleet te worden bij KPN met een nieuw toestel zonder dus langere looptijd

icon

Beste antwoord door Hajar 9 december 2018, 11:46

Hi Vincent,

Wij willen je graag bij ons houden en als je voorwaarden leest dan zie je dat een 1- of 2-jarig abonnement kan afsluiten. Ik denk dat je er misschien over heen hebt gelezen. Als je wilt kun je ook gratis bellen met onze verkoopafdeling. Dan kunnen jullie samen kijken naar een passende deal. Je kan ze bereiken op dit nummer 0800-8104.

Ik hoop dat je alsnog bij ons blijft!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Vincent,

Wij willen je graag bij ons houden en als je voorwaarden leest dan zie je dat een 1- of 2-jarig abonnement kan afsluiten. Ik denk dat je er misschien over heen hebt gelezen. Als je wilt kun je ook gratis bellen met onze verkoopafdeling. Dan kunnen jullie samen kijken naar een passende deal. Je kan ze bereiken op dit nummer 0800-8104.

Ik hoop dat je alsnog bij ons blijft!
T-Mobile chat als Twitter zegt alleen 2 jaar mogelijk. Heb ik gewoon zwart op wit chatlog transcript van. Dus 1 Jarig is niet mogelijk.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Vincent,

Ik heb je een privébericht gestuurd met wat meer informatie. 🙂

Reageer