Beantwoord

contract afkopen

• 23 december 2020
  • 1 reactie
  • 301 Bekeken

Reputatie 2

Nooit meer tmobile.

In mei een abonement afgekocht wegens een defect toestel. Met nummer behoud een nieuwe contract aangegaan. Alleen na mei krijg ik steeds nieuwe facturen voor toestel krediet die ik heb betaald. 

Ik heb hier sinds juni 2020 tot december al meer als 38 keer contact gehad met meer als 40 uur gesprek gevoerd om het probleem op te lossen. Niemand kan het oplossen en ieder die belooft te terug bellen belt niet meer. Wat voor een flut bedrijf kan een dom probleem als dit niet oplossen. Ik heb al een aantal jaren ook zakelijke abo's voor de personeel lopen +30 telefoons die ga ik ook niet meer verlengen en de kantoor heeft hier nu opdracht voor gekregen, dit is gewoon een onzin bedrijf die niet zijn klant de service geeft die ze verdienen. Het geld mogen ze nu houden. Wel ga ik vanaf heden mijn advocaat inschakelen om dit onzin een stop te zetten. Alle kosten die ik vanaf nu ga maken zijn voor tmobile de advocaat kosten, tijd die ik heb besteed aan oplossingen dat al meer als 40 uur aan de lijn gehangen en die ze dom weg niet kunnen oplossen. Het onterechte krediet notering bij de BKR die problemen met zich hebben meegenomen.  Prive problemen die zich mee brengt door de omterechte krediet. Koop hier gewoon niets als je service wilt. Zakkelijk niet een probleem geweest maar wegens dit probleem is mijn voorkeur nu een ander provider voor prive en zakelijk. Dit allemaal voor een stom bedrag van € 21,50 die elke maand onterecht van mijn rekening is afgeschreven. Bedankt tmobile voor geen service.

icon

Beste antwoord door David 24 december 2020, 09:59

Hoi @Sefer,

Erg spijtig om te lezen dat dit zoveel moeite moet kosten! 

Ik heb jouw nummer erbij gezocht in ons systeem en zie dat mijn collega's al druk bezig zijn voor je om dit alsnog spoedig recht te zetten. Jouw bericht hier op onze Community heb ik ook toegevoegd aan jouw case en ik hoop van harte dat ze het nu alsnog snel voor je oplossen. 

Als er iets is in de tussentijd waar we hier op de Community bij kunnen helpen dan horen we het graag van je! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Sefer,

Erg spijtig om te lezen dat dit zoveel moeite moet kosten! 

Ik heb jouw nummer erbij gezocht in ons systeem en zie dat mijn collega's al druk bezig zijn voor je om dit alsnog spoedig recht te zetten. Jouw bericht hier op onze Community heb ik ook toegevoegd aan jouw case en ik hoop van harte dat ze het nu alsnog snel voor je oplossen. 

Als er iets is in de tussentijd waar we hier op de Community bij kunnen helpen dan horen we het graag van je! 

Reageer