Beantwoord

Contract beëindigd, nummerbehoud aangevraagd maar gaat in op latere datum

• 27 april 2017
  • 1 reactie
  • 224 Bekeken

Hallo,

Mijn contract bij T-mobile loopt tot 11-6-2017. Ik heb mijn contract beëindigd en heb hier ook een bevestiging van gehad via de sms.
Nu heb ik een nieuw abonnement afgesloten bij Tele 2, met nummerbehoud aangevraagd, maar de nummerovername vindt plaats op 15-6-2017.
Werkt mijn simkaart in die tussentijd nog wel omdat ik zelf al mijn contract heb stopgezet? Of loopt mijn T-mobile gewoon door totdat mijn nummer wordt overgenomen door Tele 2, ondanks dat ik mijn contract zelf al heb beëindigd?

Groetjes Amanda
icon

Beste antwoord door Snotaapje 27 april 2017, 20:03

Hoi AmandaBrouwer,

Jammer dat je de Magenta famillie gaat verlaten:(.
Wat is je reden?

Je hebt je contract opgezegd. Als je je contract opzegt raak je je nummer kwijt. Als jij nummerbehoud heb aangevraagd annuleert T-Mobile je opzegging. Anders raak je namelijk je nummer kwijt en dat wil jij ook niet.

Over je simkaart,
Je simkaart werkt tot 15-6-2017. Op die dag wordt je nummer overgebracht naar Tele2.

Conclusie: Je contract loopt gewoon door ondanks dat je hem zelf hebt opgezegd. Dat komt door de nummerbehoud.

- Snotaapje;)
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +5
Hoi AmandaBrouwer,

Jammer dat je de Magenta famillie gaat verlaten:(.
Wat is je reden?

Je hebt je contract opgezegd. Als je je contract opzegt raak je je nummer kwijt. Als jij nummerbehoud heb aangevraagd annuleert T-Mobile je opzegging. Anders raak je namelijk je nummer kwijt en dat wil jij ook niet.

Over je simkaart,
Je simkaart werkt tot 15-6-2017. Op die dag wordt je nummer overgebracht naar Tele2.

Conclusie: Je contract loopt gewoon door ondanks dat je hem zelf hebt opgezegd. Dat komt door de nummerbehoud.

- Snotaapje;)

Reageer