Beantwoord

Contract beëindigen

• 2 november 2018
  • 6 reacties
  • 1828 Bekeken

Mijn contract verloopt in maart2019, wil deze eerder beëindigen. Hoe werkt dit en wat zijn de kosten?!?
icon

Beste antwoord door Seccie 2 november 2018, 13:12

Hi @Samthak,

Welkom bij de T-mobile community.
Spijtig om te lezen dat je erover nadenkt om je contract te beëindigen. Mag ik vragen waarom?

Alles over het opzeggen van je contract vind je op deze pagina.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hi @Samthak,

Welkom bij de T-mobile community.
Spijtig om te lezen dat je erover nadenkt om je contract te beëindigen. Mag ik vragen waarom?

Alles over het opzeggen van je contract vind je op deze pagina.
Badge +13
Beste @Samthak je betaald dan de overige maanden met in acht neming van 1 maand opzeg termijn en je krijgt 50% korting op de lopende maanden
Dat geld niet over de lopende toestel bundel deze dient volledig te worden voldaan.
Wat is de reden dat je dat zou willen?

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @abdoalzaem,

Wat is precies je vraag? Wil je weten waarom nummerbehoud ruim een maand geleden is afgewezen of wil je laten weten dat de annulering goed is doorgekomen, of iets heel anders? Ik zie ook dat je Tele2 in je scherm hebt staan, dus het kan zijn dat je misschien info bij Tele2 moet opvragen, maar dat ligt een beetje aan jouw vraag. We horen het graag van je!
Hallo David,

Twee maanden geleden heb ik me aangemeld voor een mobiel nummer en na twee dagen heb ik het abonnement geannuleerd en dat hebt u bevestigd. Ik ben verrast dat ik een maand lang een rekening betaal en dat ik geen abonnement bij u hebt ,kan ik weten warom betaal ik dit factuur

[Screenshot verwijderd in verband met privégegevens. Plaats geen privégegevens in openbare berichten!]
Reputatie 6
Nummerbehoud is geannuleerd, als je een nieuw abonnement hebt afgesloten is die zo te lezen niet geannuleerd ook gezien het volgende bericht dat je bestelling onderweg is.
Dus ik denk dat je daar nu de factuur voor krijgt.

Reageer