Beantwoord

Contract beeindiging

• 8 december 2015
  • 9 reacties
  • 446 Bekeken

ik wil aan het einde van de looptijd van mijn contract geen verlenging maar beeindiging. ik heb een sim-only contract voor uitsluitend data, te gebruiken in mijn mobile wifi modem. daarmee kan ik niet bellen naar de klantenservice. hoe beeindig ik mijn contract bij t-mobile? ik ben overgestapt naar een andere provider. ik hoef mijn nummer niet te be houden.
alvast dank voor uw antwoord, met groet, niels smits van burgst
icon

Beste antwoord door Hajar 10 december 2015, 15:54

Hi Niels,

Welkom op ons Forum!

Wat jammer dat je ons gaat verlaten! 😞

Ik heb bij deze je opzegging doorgevoerd. Je contract wordt stopgezet op 22-04-2016 dat is tevens de einddatum van je contract.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij dan weten! 🙂
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Niels,

Welkom op ons Forum!

Wat jammer dat je ons gaat verlaten! 😞

Ik heb bij deze je opzegging doorgevoerd. Je contract wordt stopgezet op 22-04-2016 dat is tevens de einddatum van je contract.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij dan weten! 🙂
alvast hartelijk dank! met vriendelijke groet, niels
Ook ik wil mijn contract vast beëindigen. Deze loopt nog tot eind juni 2016.
Groet marianne schot
Ik wil graag een ander voordeliger abonnement bij tmobile indien mogelijk na eind juni volgend jaar. Omdat ik nu in de bijstand zit kan ik dit abonnement niet meer betalen. Mijn nummer zou ik graag willen behouden. Maar het abonnement vast doorgeven tot beëindigen anders vergeet ik dat en dat kan ik me echt niet veroorloven
Reputatie 7
Badge +20
Hey 1love4ever,

Bij jou ligt het probleem iets anders dan bij Niels1970, omdat jij wel wilt verlengen, maar dan naar een lager prijsplan..

Je contract loopt op 17 juni af, dus je kunt vanaf 18 februari gaan kijken naar een verlenging. Hier heb je 4 maanden de tijd voor, dus als je een reminder rond die tijd zet, kun je zorgen dat je niet na afloop van je huidige contract met onverwachte kosten zit. De verlenging wordt dan namelijk achter je huidige abonnement geplakt en dit loopt in elkaar over. Op die manier worden er geen extra kosten gemaakt doordat je kortingen vervallen. :)

Hopelijk is dit duidelijk, maar als je nog vragen hebt of als we ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Reputatie 2
wil ook mijn abonnement opzeggen, kan een nieuwe lg g4 met leer op andere sites krijgen zonder bijbetaling met maandkosten van 20 euro. dus dat verschil is mij te groot. als jullie met een leuke aanbieding komen, en de lg g4 er gratis bijleveren. wil ik er wel over nadenken om te blijfen, maar het wordt nu niet echt gestimuleerd om vaste klant bij jullie te blijfen
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Rosa,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum!

Wat jammer dat je je abonnement misschien wilt opzeggen! Je kunt er op dit moment bij ons bij de LG G4 ervoor kiezen om geen eenmalige bijbetaling voor je toestel te hebben. Je betaalt dan per maand voor het toestel. Een gratis toestel is bij geen enkele provider mogelijk, ook niet via externe dealers. Je betaalt hier dan altijd voor via je abonnementskosten.

Wil je ons nog een kans geven? Mag ik je laten bellen door mijn collega om te kijken naar de mogelijkheden? Ik hoor graag wanneer je het beste bereikbaar bent, dan zorg ik ervoor dat je een belletje krijgt!
Reputatie 2
jullie mogen wel bellen, ik ben wel bereikbaar
Reputatie 7
Badge +20
Hi Rosa,

Ik heb een belafspraak voor jou gemaakt. Je wordt anoniem door mijn collega gebeld. Ik hoop dat julie er samen uitkomen!

Alvast de beste wensen voor 2016! 🙂

Reageer